Kutlu Doğum Haftası ile İlgili Küçük Bir Hatırlatma...  

Posted by Tespih Taneleri... in

Esselamualeykum ve Rahmetullah canlar, biliyorsunuz kutlu dogum haftasi ile ilgili etkilikler her yerde organize edilmeye baslandi. Bugun Fatma Bayram'in  bu konu icin duzenledigi konferansinda soylediklerinden bir kac hatirlatma yapmak istiyorum nacizane. Hepimizin cocuklari ya da kucuk kardesleri vardir. Onlara bu haftanin onemini anlatacak bir seylerden bahsetmemiz uzerinde durdu. Mesela cocuklarimiz icin hazirladigimiz bir dogum gunu partisini dusunun. Gunler oncesinden yaptigimiz hazirliklar hediyeler, ayni itinayi Peygamber Efendimiz(sav) in dogum haftasi icinde yapmaliyiz. Hatta bu hazirliklarda onlara da birer sorumluluk vererek (bu bir siir ya da O'na bir mektup yazmalari olabilir. Hatta o gun  O'na verilmek uzere gul alinabilir) hazirliklara katilmalarini saglayin. Bundan Efendimiz(sav) haberdar olacagindan mutlaka bahsedin ki zaten O zat bunlara sahit olacaktir. Bir ayette Allahu Teala buyuruyor ki:


'' Ben seni tum alemlere sahit olarak yarattim''


Insan ancak gordugune sahit olabilir oyle degil mi? O'da butun bu hazirliklara sahit olacaktir. Tum aile biraradayken toplu salavat cekilebilir. Ilahiler dinlenebilinir, Kur'an okunabilinir. Hatta sizinde onerileriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim. Ben bu konuya cok onem veriyorum. Cunku cocuklarimizi  bilinclendirmemiz,peygamberimizi sevdirmemiz lazim.
        
Bu hafta sonu oglumun gittigi Zambak derneginde bizde kutlayacagiz. Cocuklar ogretmenleriyle pasta yapacaklar ve her ogrenci bir siir ya da mektup yazip okuyacak. Sonrada tum cocuklara kucuk hadiyeler verilecek ve bugunun onemi anlatilacak anlayacaklari sekilde tabi ki. Zambak derneginin farki , diger etkinliklerin yaninda bu konulara da ayrica onem verilmesidir. Benim oglum Kur'an'i burda ogrendi ve iki kere hatim etti. Namazi, abdesti, Peygamber Efendimiz(sav)'i burda cok guzel ogrendi Hamdolsun. Iki sene orda okudu ve kucuk surelerin tamamini da ezberledi, hatta Yasin suresini bitirmek uzere insallah. Su an oglum birinci sinifa basladi ama hafta sonu tekrar gondermeye devam ediyorum. Tecvid iyice otursun ogrendiklerini unutmasin diye.
          
Zambak Derneginin sahibi Mevlude hoca ve esi Mustafa amca'ya bize boyle bir imkan sagladiklari icin cok tesekkur ediyorum. Ayni zamanda oglumun ilk ogretmeni benim uzerimdede hakki olan canim dostum, yuvanin isletmecisi Burcu Karabicak ogretmenimize de cok tesekkur ediyorum. Gosterdigi muthis performansiyla her zaman beni hayretler icinde birakan iki senelik sinif ogretmeni Cansel'e de cok tesekkur ediyorum. Hala kaninin son damlasina kadar cocuklarla birebir cok guzel iletisim halinde, hala bir tanecik ogretmenimiz. Insallah kizimda bu yuvanin bereketinden istifade eder. Kapida bizi karsilayan Zerrin abladan, bilgisayar basinda oturmaktan sikilmayan  Hatice'den, ascimiz Meryem teyze'ye kadar herkesten ve birbirinden degerli butun ogretmenlerimizden Allah razi olsun bin kere. Ben o kadar memnun kaldim ki hala dua ediyorum. Allah bu hizmetlerinin karsiligini fazla fazla versin, boyle yuvalarin sayisini arttirsin insallah. Sevgilerimle...
              

This entry was posted on Pazar, Nisan 18, 2010 at 07:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

duana amin diyim ,bizleride islam hayırlı insan olmamızı ve evlatlar dogurmamızı nasip etsin amin

18 Nisan 2010 17:21

amin amin amin

allah razı olsun.

19 Nisan 2010 08:25

Degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar...Dualarima katilmaniz beni cok mutlu ediyor. Rabbim karsiliksiz birakmayacaktir insallah...

19 Nisan 2010 09:19

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz