Kurtarıcı İstiğfarlar  

Posted by Tespih Taneleri... in ,




EY ALLAH! Kullarindan hangi bir kulun veya disi kullarindan her hangi bir kadinin bende bir alacagi kaldiysa, ben onun topraginda, yahut malinda veya irzinda ya da bedeninde bir gasp yapmissam, o olmus, yahut kaybolmus veya hazirda bulunmussa, kendisi ya da hasmi bu hakki benden istemis fakat ben onu geri vermeye guc yetirememis ve ondan helallik alamamissam, Senin kKalınereminden, comertliginden ve katinda bulunan lutuflarin bullugundan dilegim odur ki, onlari benden razi edesin , sevaplarimi eksiltecek bir hakki benim aleyhime onlara vermeyesin.

Zira Senin katinda onlari benden razi edecek cok sey bulunmaktadir. Ama benim yanimda onlari benden razi edecek hic bir sey yoktur. O halde Sen kiyamet gunu onlarin gunahlarinin benim sevaplarima musallat olabilmesi icin bir yol acma.

Iste eyy Rabbim! Efendimiz Muhammed'e ve Efendimiz Muhammed'in Ehl-i Beytine salat-u selam eyle ve bereketler ihsan eyle. Eyy bagislayanlarin en hayirlisi! Iste o gunahi da benim icin magfiret eyle.

Ey Allah! Suphesiz ben, iste su animda kendim icin, ana-babam icin, butun imanli erkekler ve kadinlar icin, onlarin dirileri ve oluleri icin bu istigfari yapiyorum.

Sen sonsuzlarin ebediyyetine kadar bizim lehimizesin Bu istigfar sebebiyle bizim icin olmus gunahlari ve ceza gunune kadar olacaklari magfiret eyle.

Onlarin son duasi: ''Butun hamdler alemlerin Rabbi olan Allah'a mahsustur''
Sonsuzlarin ebediyyetince, zamanlarin daimiyetince, nihayetlerin sonsuzlugu muddetince, Kendisi icin fena ve zeval(yokluk ve kaybolus) mulku icinde intikal(el degismesi) bulunmayan
Allahu Teala'nin devamiyla daim olacak ve Allahu Teala'nin bekasiyla baki kalacak, ayrica her goz acip kapayacak zaman diliminde ve her nefes alip vermede yuz milyon kat artacak bir istigfar ile, O Hayy ve Kayyum olan, O Kensinden baska ilah bulunmayan Allah'tan magfiret taleb ediyorum ve O'na tevbe ediyorum.

Eyy Allah! Eyy Hu! Eyy Kendisi Kendisinden baska olmayan Zat! Kabul eyle!

Eyy Allah bu duayi kabule denk gelen bir dua yap ve bu dilegi Senin ikramina rastlayan bir dilek yap. Suphesiz ki Sen herseye hakkiyla gucu yetensin.

Eyy Allah! Efendimiz Muhammed'e ve Efendimiz Muhammed'in aline cokca salat ve selam eyle ki bu salat Senin devaminla daim, Senin bekan ile baki olsun ve Senin ilminin disinda onun icin bir durdurak olmasin.

Yine oyle bir salat olsun ki, Seni de razi etsin, O'nuda razi etsin. Eyy alemlerin Rabbi! Onunla Sen de bizden razi olasin. Yine boylece O'na selam edesin.

Iste buna muvaffak olmamizdan dolayi Allahu Teala'ya hamdolsun.
Musriklerin nitelemekte olduklari seylerden tesbih olsun, O izzet sahibi Rabbine!
Selem olsun O tum gonderilen peygamberlere!
Butun nimetlere karsi, hamdlerde Allah'a; O tum alemlerin Rabbine!
_________________

Bu benim tevafuken rastladigim bir kitaptan alintidir canlar. Size anlatmak istedim. Cunku ben sahsim adina cok feyzini ve bereketini gordum. Kitab bir karis boyunda, turkce kismi 75 sayfalik bir bolumden hazirlanmistir. Adi ISTIGFARAT-I MUNKIZE (kurtarici istigfarlar).


Hasan Basri (ra) hazretlerine mensup bu risaled ki istigfarlara haftada bir hatim seklinde de olsa devam etmeniz halinde maddi ve manevi bir cok faydalara ve feyizlere nail olacak. Bir o kadar da bela ve musibetten kurtulacaksiniz insallah.


Muhammed ibni Usame (ra ) dan nakledildigine gore; ''Bu zat zulmen hapsedilmis, sonra Rasulullah (sav) ruyasinda gormus. Rasulullah (sav) ona bu istigfarlari birakmamasini emretmis, ve buyurmus ki:
''Bu istigfarlardan her birini okuyacak kimsenin Cuma gunu baslayip Persembe gunu bitirmesi gerekir.''
O da bu emre uymus. Allahu Teala'da (CC) onu kendisine zulmeden kimseden ve hapisten halas etmis. Ayrica bu istigfarlari Ali ibni Ebi Talib (kv) hazretlerinden rivayet edilmis oldugu ve Ali(ra)'nin her gecenin seherinde okudugu da zikredilmektedir.

Kitapta ki istigfarlar her gune bolunmus pazartesi gunun ki, sali gunun ki gibi...O yuzden rahat okunabiliyor her gune 3 sayfa dusuyor. Arifan yayinlarindan cikarilmistir. Zira dertlerin cogalmasinin sebebi ve kederlerin ardarda gelmesinin nedeni gunahlarin ugursuzlugu ve onlarda israrci olmanin serridir. O halde bunlarin ilacinin da tevbede sadakat ve istigfar olmasi gerekir. Istigfarin faziletine Kitap ve Sunnet'ten bir cok nass delalet etmektedir ki bunlara gore istigfar, gunahlari sildirir, sikintilari acar, dertleri giderir ve kederleri def eder. Arkadaslar gercektende ben denedim, yasadim bunu simdi herseye hamdolsun.

Seher vakitleri fecrin tulu'una (gun dogumuna) kadar olan zaman dilimi, istigfar vakitlerinin en kiymetlisidir. Istigfarin en mukemmelide yetmis kere olandir hadis-i seriflere gore. Iste bu istigfarlarda haftanin her bir gunu icin on istigfar bulundugundan toplami yetmis eder.

Bende bir musluman faydalanir umidiyle bunlari size yazdim. Musluman kardeslerimden biri buna vakif olur da faydalanirsa ondan istegim, hayirli dualarinda bizleride unutmamasi.

Ola ki Allahu Teala bizleri topluca magfiret buyurur insallah...

This entry was posted on Cuma, Nisan 02, 2010 at 07:33 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

allah razı olsun bu güzel paylaşım için.
en güzele emanet olun ...

3 Nisan 2010 09:58

Rabbim cumlemizden razi olsun canim. Istifadeler nasip etsin ilim yolunda insallah...

3 Nisan 2010 10:28

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz