Ask-ı Gönül  

Posted by Tespih Taneleri... in

Eyy kiblesine ask dusurdugum

Sevda sozcugum! Kerem eyle
Demlensin icimde mahzun suretin
Celik duvarlar buyutme, yok takatim!
Cussem bu kaliplara kucuk gelir
Ne olur zorla sigdirma yoksulluguna
Uzansam yetmez kollarim
Damarlarim cekilir, kisalir kemiklerim.
Golgem bile kalmaz kaldirimlarda
Haziran'da dolanirken
Hayallerimi Eylul'e cevirme yar!
Hissiyatim bir elif miktarinda
Degerse diline gerisi yok
Cekersin icine ve yikilir butun kapilarim
Lutfuna ducar olacak dua mahiyetiyle
Sana bu seslenisim
Aczi yetimden emr oldugum gibi
Dosdogru huzura varmakti canim
Hizaya gelmeyen butun taskinliklarima
Cekildi ahh'larim
Tovbeler olsun ki senin adini
Bir kez olsun gogsumden almadim
Ekmek bugusu kokusunda
Tefekkur eyledi gonlum Yaradan'a.


-Alinti-

This entry was posted on Çarşamba, Nisan 07, 2010 at 06:46 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

blogunun adı çok güzel..tebsihimi yanımdan hiç ayırmam gece yatağımda gündüzleri çantamda olmalı mutlaka.....
bana tesbih hediye edildiğinde neden bilmem ama çok mutlu oluyorum.....
en güzele emanet olun...
paylaştıklarınız içinde rabbim razı olsun inşallah.

7 Nisan 2010 13:03
Adsız  

Canim cok guzeldi tesekkur ederim.

7 Nisan 2010 15:48
Bu yorum yazar tarafından silindi.
7 Nisan 2010 15:48

Canim cok guzeldi yuregine saglik...

7 Nisan 2010 15:50

Degerli yorumlariniz icin ben tesekkur ederim hepinize. Rabbim cumlemizden razi olsun insallah...
Yurek dolusu dua ve sevgilerimle

7 Nisan 2010 18:52

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz