Seni Duyuyorum Anne!  

Posted by Tespih Taneleri... in

          

"Annecigim, sen daha haberdar degilsin ama ben nelerin farkindayim bir bilsen; Acini ve huznunu paylasirim. Sevincine ortak olur, hoslandigin seylere alisirim. Hayata kusup beni istemedigin zaman sana gucenir, umitsizlige duserim. Oksadigin ve iltifat ettigin zaman sevinir, mutlu olurum. Bir seyden korktugun  veya cok ofkelendigin zaman benim minicik kalbim daha hizli carpmaya baslar. Eger alistirdigin saatte beni oksamazsan, kizgin bir halde tepinir, senden ilgi bekledigimi belli ederim. Bana ninni soyledigin veya hos bir muzik dinlettigin zaman yumusak hareketlerle kimildanir, tempo tutarim. Belki inanmayacaksin ama, ruyamda bile gorururm. Oyle ki dogmadan once gordugum ruyalarin sayisi, dogduktan sonra gordugum ruyalardan cok fazladir. Daha zeki ve daha basarili bir cocuk olmami istiyorsan; bana hamile kaldigingunden itibaren egitimime baslamalisin. Seni duydugumdan, sesini diger insanlarin sesinden ayirdigimdan hic suphen olmasin. Cunku senin sesinden daha guzel bir ses yok annecigim!"


      Ilk hamileligimde bu kitabi bana kiz kardesim onermisti. Aslinda buna benzer bir cok kitap, tabi insan herseyin ilkini yasadiginda her sefer farkli heyecanlar hisseder. Ben de ilk heves ilk heyecan bir suru kitap okudum  zamanla hepsini paylasacagim sizinle. Bu kitap cok cici bir anlatimla yazilmis bence icinde yurtdisinda yapilmis bir cok arastirmalar ve sonuclari var. Bana cok ilginc gelmisti eminim sizinde cok dikkatinizi cekecektir. Mesela anne karninda muzik dinletmenin cok faydali oldugu tibbi arastirmalar sonucu ispatlanmis hemen hemen her ulkede ancak ben tabi ki iki cocuguma da Kur'an-i Kerim dinlettim Hamdolsun hakkaten cok faydasini gordum. Arastirmalari kendi standartlarimizda degerlendirmek lazim. Japonlarda kendi muziklerini dinletirlermis muhakkak onlarda bir gelenekmis bu. Daha anne karninda basliyor cocuk egitimi canlar cok dikkat etmemiz lazim. Sadece dogurmakla bitmiyor hersey. Esasi daha cocuga niyet ettiginden itibaren yediginiz, ictiginiz hatta konustugunuz herseye DIKKAT! Artik karninizda herseyinize sahit kucucuk bir canli var. Detaylarini bu kitapta bulabilirsiniz. Bu arada kitap Timas yayinlarindan cikmis Seher Yilmaz'in kaleme aldigi cok hos bir eser...
Sevgilerimle canlar...

This entry was posted on Cumartesi, Nisan 24, 2010 at 08:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

gerçektende anne adayları için hoş bir kitapmış.
hamdolsunki bende hamileyken hem çok dinlettim hemdede yüksek sesle çok okudum ,ALLAHA şükürler olsun bende çok faydasını gördüm.
olum şimi 16 aylık namaz kılcam dediğimde hemen seccadeyi seriyor ve benden önce namazaduruyor birde dilini çıkara çıkara dua okur gibi yapıyor,çok sevinip coştuğunda şehadet parmağını kaldırıp ALLAH diyor,hamilelikte dinlediği kuranı kerimin elhamdulillah zeka gelişimine çok faydası olduğunu düşündüm.

bu arada yorum panelinde hata var yorum yazarken tam görünmüyo acaba bendenmi kaynaklanıyor yoksa diğer arkadaşlardada böylemi.
düzeltirsen sevinirim çünki çok güçlükle yazılıyor

24 Nisan 2010 09:05

Allah bagislasin insallah yavrunuzu size ne guzel yapmissiniz artik meyvelerini toplarsiniz. Cocuk gelisiminde en onemli adimdir anne karninda Kur'an'i Kerim dinletmek. Zeka gelisimini hakikaten etkiledigine bende sahidim bunun yaninda baska daha bir cok faydalarini gordum hala gormeye devam ediyorum hamdolsun. Benim cocuklarima anne karninda dinlettim dogduktan sonra alismislar heralde ki en ufak bir sikintilarinda dinletiyordum susuveriyorlardi. Sasirir kalirdim boyle.
Guzel yorumun icin tesekkur ederim arkadasim...
Sevgilerimle...
Bu arada yorum panelimde bir hata gozukmuyor canim...Gecici bir sorun olabilir belki...

24 Nisan 2010 10:27

çok hoşmuş ya ama geçti malesef 4 ay önce alsaydım iyidi):)

25 Nisan 2010 04:35

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz