Tesekkurler Canlar...  

Posted by Tespih Taneleri... in




Allah'in rahmeti ve bereketi sizin uzerinize olsun canlar.  Bu blogu acali hemen hemen 2 ay gibi bir zaman oldu ve saskinlik icerisindeyim. 100 izleyiciye ulasmisim bu kadar kisa zamanda.  Herkese cok tesekkur ediyorum. Benim bir hedefim yoktu, sadece sizlere birseyler paylasmak nacizane belki bir kac hatirlatmada bulunmak kendi kendime sadece yazmak istedim ama heralde Rahman'in nasibi bu gercekten cok sevindim. Hamdolsun ki su an hayatimda O'nun rizasindan baska gayem yok Kiz kardesim bana bu blogu hazirlarken abla icinden ne gelirse onu yaz dedi bende, icimde kendimi buldugum herseyi, hissettigim herseyi yazmaya karar verdim.
. Neyse nice yuzlere artik. Aaaaa! unutuyordum az daha canim kardeslerime, aileme de cok tesekkur ediyorum. Allah hepinizden razi olsun.
Sevgilerimle....
Hoscakalin....



This entry was posted on Cuma, Nisan 16, 2010 at 07:14 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 yorum

HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞIM.....DUALARINDA BENİDE UNUTMA İNŞALLAH.

16 Nisan 2010 08:54

Allah sizdende razı olsun...hayırlı cumalar ..

16 Nisan 2010 08:58

İade-i ziyarete geldim çok beğendim kısa süredeki başarınızdan dolayı tebrik ediyorumsevgiler

16 Nisan 2010 09:32

tebrikler!
dediğin gibi nice nice yüzlere..
hayırlı cumalar!

16 Nisan 2010 10:18

Allah'im hepinizden razi olsun, cumaniz mubarek olsun arkadaslar...
Degerli yorumlariniz icinde cok tesekkur ederim.
Sevgilerimle dua ile her daim...

16 Nisan 2010 11:30

Husnacigim cok tebrik ediyorum seni. Nice yuzlere insaallah.

17 Nisan 2010 07:15

Tesekkur ederim Nezihe'cigim Allah razi olsun hep birlikte insallah.

17 Nisan 2010 09:10

Nice nice 1o0lere canım.Böylesine faydalı ve ruh iklimini zenginleştiren bir site izlenmezmi hiç :)Tatilden bi döneyim daha çok vakit ayırmaya çalışcam inşallah okumak için.Hayırlı cumalar diliyorum canım..

23 Temmuz 2010 11:15

Nice nice 1o0lere canım.Böylesine faydalı ve ruh iklimini zenginleştiren bir site izlenmezmi hiç :)Tatilden bi döneyim daha çok vakit ayırmaya çalışcam inşallah okumak için.Hayırlı cumalar diliyorum canım..

23 Temmuz 2010 11:15

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz