BENİM KUTLU REHBERİM (İLAHİ)  

Posted by Tespih Taneleri... in



Hasan Dursun-Benim kutlu rehberim.
Beni cok etkileyen bir ilahi sizinle paylasmak istedim canlar. Ilk defa cocuklarin hatim torenlerinde dinlemistim bir muddet oldugum yerde kaldigimi hatirliyorum.
''Kisi sevdigiyle beraberdir'' diyor ya Allah Rasulu(sav), bir ilahide de olsa cok yogun duygular yasayabiliyor insan, soz konusu sevdigi olunca. Bu arada unutmadan yazayim video yu izlerken lutfen cok dikkatli izleyin, uzerinde Allah yazan cicegi, asure gunu kan aglayan agaci vs. bir cok seyi hayretler icinde izleyeceksiniz..
Bugun yine cok guzel gunesli bir gune saglikla uyandik hamdolsun. Allah'im hayirli amellerle tamamlamak nasip etsin insallah.
Sevgilerimle,
Hoscakalin...

This entry was posted on Pazartesi, Nisan 19, 2010 at 06:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

gzlmis:)

19 Nisan 2010 11:26

s.a. canım yarın kutlu doğum programımız var ve bende hazırladığım bir slayta ilahi arıyordum senin bloga gelene kadar :) gerçekten bu ilahi hiç aklıma gelmemişti. Allah razı olsun
selam ve dua ile

19 Nisan 2010 12:31

Aleykumselam arkadaslar cok tesekkur ederim yorumlariniz icin. Arzu'cugum bence de guzel bir secim olur eminim hazirladigin slayti en iyi sekilde tamamlayacaktir.
Sevgilerimle...

19 Nisan 2010 15:36

ilahi gerçekten çok güzel arada sırada girer dinlrimayrıca blogta harika ellerinize sağlık.takipedilenlerime eklendiniz haberiniz olsun...

19 Nisan 2010 15:39

Tesekkur ederim canim Allah razi olsun...
Sitemi begendigine ayrica cok sevindim.
Sevgilerimle...

19 Nisan 2010 18:10

YAZILARINIZIN HEPSİ ÇOK GÜZEL ÇOK FAYDALI ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..

20 Nisan 2010 13:17

Allah razi olsun ic ses cok tesekkur ederim...
Sevgilerimle...

20 Nisan 2010 16:11

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz