DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ABLACIĞIM!  

Posted by Tespih Taneleri... in


Sevgili ablacığım, senden izinsiz bloğuna girip bu yazıyı yazdığım için ve yorumlarını ve hatta maillerini okuduğum için umarım bana kızmazsın. :)) Şaka şaka o kadar ileri gitmedim. :)) Sadece bu yazıyı yazıyorum. Sabah ilk işin bloğuna bakmak, biliyorum. :) Bu yüzden doğum günü mesajınıda burdan yazmak istedim. Eskiden aranızda en küçüğünüz olduğum için kendimi dışlanmış ve kötü hissederdim. Ama artık durum farklı. Siz yaşlanıyorsunuz ve ben kendini daha genç ve güzel hissediyorum.. :)) Tamam tamam gerçeklik payı olsada bu da şaka... :))

Her neyse çok uzattım. Seni çok seviyorum ve ablam olduğun için gerçekten kendimi nasipli hissediyorum.  (Ortanca ablacığım sakın kıskanma aynı şeyleri sana karşıda hissediyorum :))

İyki varsınız...

Sağlıkla, huzurla  ve benimle ;)  nice güzel senelere ablacığım..! :)

Not: Bu yazımı kaldırma diye bu günlük şifreni değiştiriyorum. Yarın sana mail atarım, yada ondan sonraki gün... Bilemiyorummmm. Sen gönlümü hoş tutmaya bak...! :))

Yazan 3 numara :)

This entry was posted on Pazartesi, Nisan 26, 2010 at 06:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Kıskandım şimdi sizi:)..ne hoş öyle, abla kardeş çekişmeleriniz...
Nice u/mutlu huzurlu yıllara, abla kardeş çekişmelerinizle birlikte....ve de sevdiklerinizle..

26 Nisan 2010 08:34
Adsız  

Dogum gunün kutlu olsun canimmm.Rabbimden tüm sevdiklerinle birlikte saglık huzur ve bereketli yıllar diliyorum ..Gözlerinden öperim .


Nezihecim bu sabah çok güldürdün beni :)))

26 Nisan 2010 10:14
Adsız  

Yazının altına eklemeyi unutmusum canım Gul y.

26 Nisan 2010 10:15

Hepiniz iyi ki doğmuşsunuz. Ne güzel bir yöntem, doğum günü kutlamak için :)

26 Nisan 2010 10:36

:)))mutlu yarınlar dilerim ..:)

26 Nisan 2010 12:02

Doğum gününüz kutlu olsun.Sağlıkla.mutlulukla nice yıllara :)

26 Nisan 2010 13:10

s.a.
Rabbin hayırlı uğurlu uzun ibadetli sağlıklı mutlu ömürler nasip etsin
selam ve dua ile

26 Nisan 2010 13:23

Nezihe'cigim beni nasil sasirttin sana anlatamam. Gune bayagi sikintili baslamistim bogazim cok fena sisti.Ancak bu cok guzel ve hos bir supriz oldu. Nasil sevindim anlatamam. Allah gonlune gore versin acayip bir moral oldun. Tesekkur ederim canim kardesim...

Gul yenge sanada cok tesekkur ederim unutmayacagini biliyordum ama seni burda gormek beni ayrica sevindirdi. Rabbim senle olsun her daim...

Name-i nur sanada degerli yorumun ve guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim...

Humeyra'cigim cok tesekkur ederim seni burda gormek cok hos...

Cecil sanada cok tesekkur ederim.

Arkadaslar birbirinden degerli yorumlariniz ve guzel temennileriniz icin cok sagolun...

26 Nisan 2010 14:07

Nezihe'cigim kizmak ne kelime cok mutlu ettin beni gozlerim doldu ve uzun sure devam eden bir gulumseme naksettin yuzume...
Seni de kardeslerimi ve her daim yanimda olan ailemi ve can dostlarimi cok seviyorum...
Selam ve dua ile...

26 Nisan 2010 14:10

LARGA VIDA, FELIZ CUMPLEAÑOS EN LA DISTANCIA.
DEJO UN SALUDO DE PAZ Y AMISTAD PARA TI.

26 Nisan 2010 17:28

Aleykumselam Arzu'cugum cok incesin sonsuz tesekkurler bugunumu paylastigin icin, sanada
Fulya Bozkurt degerli yorumlariniz, nazarimda cok kiymetli olan dualariniz icin cok ama cok tesekkur ederim. Allah sizden razi olsun...
Selam ve dua ile...

26 Nisan 2010 17:39

kardeşin ne kadar hoş bir süpriz yapmış...


RABBİM sevginizi muhabbetinizi daim etsin.
yeni yaşında sağlık mutluluk ve huzur hep senin ve sevdiklerinle olsun

26 Nisan 2010 18:35

Gercekten cok hos bir supriz oldu amin diyorum icten dualarina yurekten.
Senide aramizda gormek cok sevindirdi beni, cok tesekkur ederim canim...
Sevgilerimle

26 Nisan 2010 20:12

La abuela frescotona: Muchas gracias! :)

27 Nisan 2010 06:09

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz