Peynirli Gül Böreği  

Posted by Tespih Taneleri... in


Misafir geldiginde ilk once aklimiza gelen cesittir peynirli borek. Gecen gunlerde kutlu dogum haftasi ile ilgili oglumun eski gittigi yuvasinda guzel bir etkinlik duzenlendi. Benim aklima hemen borek geldi. Cocuklarin ellerine veririz diye dusundum programdan sonra. Pasta yarismasi yaptilar siniflar kendi aralarinda. Efendimiz(sav) icin yazilan siir ve mektuplar okundu. Oglumda bir mektup yazdi ve okudu. Herkes bir yerlerden alinti yapip getirdi. Oglusum kendi dusuncelerini yazdi. Sahsen gurur duydum. :) Neyse yine cok uzattim hemen tarifini yazayim. İyiki yapmisim guzel gitti... :)

Malzemeler:
6 yufka
ici icin:
500 gr beyaz peynir
yarisini yagli peynirden koyarsaniz cok lezzetli olur
Yarim demet maydanoz
Harci icin:
1 su bardagi sivi yag
3 yumurta
yarim su bardagi sut
3 yemek kasigi yogurt

Yufkalari ustuste dizin ve dorde bolun. Yufka ucgen sekilde kesilecektir, ustuste koyun. Harci icin butun malzemeleri bir kapta iyice cirpin. Peynirleri rendeleyin ve ince kiyilmis maydanozunu ekleyin. Yukanin hafif egri olan genis tarafina peynirleri ince uzun sekilde serpin. Harcini yufakanin geri kalan kismina iyice surun. Daha sonra genis tarafindan iki ucunu sikica kapatarak, yufkanin sivri ucuna dogru yuvarlayin. Sonrada arasina tekrar harci surun ve gul seklini verin . Inanin yapmak anlatmaktan daha kolay :)

                                                                                                               Afiyet Olsun...

This entry was posted on Perşembe, Nisan 29, 2010 at 06:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Saygılar.

29 Nisan 2010 08:14

Tesekkur ederim...
Sizde Allah'a emanet olun...

29 Nisan 2010 09:26

çok severim gül böreğini .
ellerine sağlık.

arkadaşım neden oldu bilimiyorum ama artık yorum yazdıktan sonra direk gönderemiyorum profil seçmek zorunda kalıyorum.
meknun arkadaşımada hiçbir şekilde gönderemiyorum inşallah oda bu yorumu okur.
rica etsem yorum ayarlarınızı Pop-up pencere olarak ayarlarmısınız bu ayar olmadığında benim gibi bir çok arkadaş yorum yazamıyor

29 Nisan 2010 14:09

Yorum probleminiz insaallah halledilmistir sevgili Husna :) Bu arada borek cok guzel gorunuyor.

29 Nisan 2010 19:12

Tesekkur ederim canim, Allah razi olsun...
Insallah bir an once gel sana da yaparim...

29 Nisan 2010 19:16

Sevgili yemek yapalim, insallah arkadasim halletti sorunu. Tesekkur ederim haber verdiginiz icin. Sevgiler.

29 Nisan 2010 19:21

evet arkadaşım olmuş.
rica ederim

29 Nisan 2010 19:36

Allah razi olsun...
Selam ve dua ile...

29 Nisan 2010 22:47

en casa, se hace,la sémola de leche, y arroz con leche y canela
saludo de amistad y paz amiga

30 Nisan 2010 05:46

Gracias por visitar mi amigo

30 Nisan 2010 07:12

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz