YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ  

Posted by Tespih Taneleri... in

Merhaba sevgili canlar, sevgili arkadaşım Bal Köpüğü bana yaratıcı blogger odulunu layık gormus. Bu benim ilk odulum. Bu yuzden yeri cok ayri. Kendisine burdan cok tesekkur ediyorum. Bende bu odulu ilgiyle ve begeniyle takip ettigim arkadaslarima gonderiyorum.

http://www.inciminci.com/

filizhane.blogspot.com

aysegulkurtulus.blogspot.com

sevgisevdalisi.blogspot.com

hamiyetakan.blogspot.com

nohutodabaklasofra.blogspot.com

http://www.kelebekgibi.blogspot.com/

Dua ve selam ile arkadaslar....

Husna.

This entry was posted on Pazartesi, Nisan 12, 2010 at 06:28 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Arkadaşım, ödülü tebrik ediyor ve beni de bu ödüle layık gördüğün için teşekkür ediyorum. Sevgi ve muhabbetlerimle...

12 Nisan 2010 07:58

ödül için çok tşk ederim...

12 Nisan 2010 08:31

Rica ederim canim kesinlikle hakettigini dusunuyorum. Basarilarinin devamini dilerim Mevla'dan.
Esas ben cok tesekkur ederim sana sevgilerimle...

12 Nisan 2010 08:33

Rica ederim Filiz'cigim.Seni tebrik ederim.
Sevgilerimle...

12 Nisan 2010 13:04

美味しそうです!

12 Nisan 2010 13:31

Thank you! :)

12 Nisan 2010 20:36

Husnacıgım teşekkür ederim bu güzel ödül için... Sevgiler.

12 Nisan 2010 20:37

Rica ederim Nezihe'cigim sen daha guzel oduller hak ediyorsun.
Sevgiler...

13 Nisan 2010 07:09
Adsız  

Canım tebrik ediyorum .İnaniyorum ki daha nice ödüllerin olacak ..Bu güzel siteyi bizimle paylaştığın için teşekkür ediyorum Senin ve Nezihemin emeklerinize saglık Rabbim yar ve yardımcınız olsun .


Gül & Nur

14 Nisan 2010 17:47

Allah razi olsun guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim.
Her zaman yanimda oldugunu hissederdim yine yanimdasin cok sagol.
Sevgilerimle...

15 Nisan 2010 05:33

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz