Posted by Tespih Taneleri... in



Cumaniz mubarek olsun arkadaslar, bugun tuhaf bir huzun var yine icimde. Kendimi su an cok acayip hissediyorum. Aslinda sizinle burda icimdeki herseyi paylasabilidigim icin cok mutluyum ama dun gece kafamda tasarladigim bir kac isimi yapamadim. Kutlu dogum haftasi ile ilgili seylerdi. O yuzden icim buruk biraz. Insallah yetistiririm ama cocuklarima bu haftanin onemini nasil anlatacagimiza dair bir kac fikrim var ama sizinde dusuncelerinizi merak ediyorum bana yardimci olursaniz cok sevinirim canlar. Biliyorsunuz'' istisare ediniz istisarede hayir vardir'' buyuruyor canlar cani, gonlumuzun, dunyamizin, ahiretimizin Efendisi(sav).
Icim oyle dolu ki senle Ya Rasullallah
Adin gecti mi tutamiyorum kendimi
Yuregimin carpintisindan nefesim kesiliyor
Ahh Rasullallah ahh canlar cani
Ahh ahh gonullerin Efendisi
Oleyim raziyim da
Olursem senin icin oleyim.
Senin yolunda oleyim.
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Ya Rasullallah
Canimin cani


Icimden ne geliyorsa yaziyorum su an size. O'na karsi muthis bir ozlem var icimde, O'nu tanidikca daha cok seviyorum, O'nu anlatan seyler daha cok dikkatimi cekiyor. Her seyde O var, her seyde O olsun istiyorum. Cunku butun tefsir kitaplarindan, dinledigim sohbetlerden, Allahu Teala'nin tum kudsi hadislerinlerin anladigim kadariyla biz O'nu(sav) ne kadar seversek sevelim azdir. Dusunsenize diyor ki Allah Rasulu(sav):
''Beni ailenizden, cocuklarinizda, ananizdan, babanizdan cok sevmedikce gercekten iman etmis olmazsiniz''
Bu hadis-i serifi size daha once de yazmistim hatirlatmis olayim yine O'nu sevmemizin olcusunu anlatmak maksadiyla. Bizim O mubaregi sevmemiz sanmayin ki O'na bir sey katar ya da eksiltir. Bunu bizden istemesinin tek sebebi imanimizi kuvvetlendirdigi icinir. Bu cok ince cok hassas bir noktadir. Tefekkure davet ediyorum arkadaslar. Ne kadar taniyorsunuz cok sevdiginiz Peygamberinizi(sav)?
Yine tevbe suresinin bir ayeti kerimesinde Allahu Teala buyuruyor ki:
 Biz size bir resul gonderdik ki O size karsi cok merhametlidir''
O bizi cok severdi cennet O'nun icin garanti olmasina ragmen bizim icin geceler boyu goz yasi dokup dua ederdi. Her peygamberin Allah'tan nefsi adina bir istegi olmus.Allahu Teala Peygamberimize(sav) 3 istekte bulunmasini soylemis. Iki istegi de biliyorsunuz UMMETI, UMMETI oldu. En son istegi de ahirete birakti.
Kendi icin hic bir sey istemeyen, hayatini, butun herseyini maddi manevi bize adayan bir peygamberimiz var.
YA RABB HAMDOLSUN
YA RABB HAMDOLSUN
YA RABB HAMDOLSUN!

This entry was posted on Cuma, Nisan 16, 2010 at 10:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

Selamun Aleykum..
Ne kadar güzel anlatmışsınız düşüncelerinizi..
Resule(sav)derinden duygular besleyen,adını andıkça hüzünlenen,İslam nurunu yaymaya çalışırken yaşadıklarını okurken gözyaşı döken biriyim bende..Ahirette O'nun(sav)şefaatine nail olmak nasip olsun bizlere inşallah..
Sevgili kardeşim dualarınızda bizide unutmayın,hayırlı Cuma'lar..
dua ile..

16 Nisan 2010 10:53

excellent photo

16 Nisan 2010 10:59

Vealeykumselam kardesim, Rabbim cumlemizden razi olsun insallah. Zaten biz mu'minlerin neyi var ki su an icin duadan baska. Gonul bagi kurdugumuz sizlerle bu bagi kuvvetlendirip daha guzel yazilar paylasmak umidiyle hoscakalin...
Sevgilerimle...

16 Nisan 2010 11:27

ALLAH razı olsun ,döktün içimdeki sıkıntıyı gözyaşlarımla.içimdeki sıkıntının boşluğun ibadet eksikliğinden hakkıyla yapamanın şu zincirler kıramamamı bir an olsun hafifletti okuduğum yazın.bildiğim şeyleri hatırlattın bana ALLAHA EMANET OLUN

16 Nisan 2010 12:12

NE DENİR Kİ ŞU ANDA..
RABBİM EN SEVDİĞİNİN YANINDA,GÖNLÜNDE OLMAYI,NUR YÜZÜNE BAKMAYI,GÜL KOKUSUNU DUYMAYI,BİLLUR SESİNDE KAYBOLMAYI NASİP ETSİN SANA..
VE İNŞALLAH BİZLEREDE..
NOLUR;DUALARINDA UNUTMA BEN FAKİRİDE..

16 Nisan 2010 12:20

Bu guzel yorumlariniz icin cok ama cok tesekkur ederim canlar. Beni mutlu ettiginiz gibi Allah'im da sizi mutlu etsin insallah. Dualarla senlendik aminlerle tamamlayip kabulleriyle nasiplenelim umidiyle...
Rahman'in selameti ve hidayeti pesinizi birakmasin...

Sevgilerimle...

16 Nisan 2010 12:35

Tank you!

19 Nisan 2010 20:03

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz