Peygamberimizin (SAV) Dilinden Dualar (2)  

Posted by Tespih Taneleri... in


Yatarken
Allah'im (rahmetini) umarak, (azabindan) korkarak kendimi sana teslim ettim. Yuzumu sana cevirdim. Isimi sana ismarladim. Sirtimi sana dayadim, sana sigindim. Senden baska siginak, Senden baska dayanak yoktur. Indirdigin kitaba ve goderdigin peygambere inandim.


Tomlumsal Baris
Allah'im! Kalblerimizi birlestir. Aramizi duzelt ve bizi kurtulus yollarina ilet. Bizi karanliklardan aydinliga cikar ve buyuk gunahlarin acigindan da gizlisinden de uzaklastir.


Hayirli is, Hayirli Netice
Allah'im! Butun islerimizin sonucunu guzel eyle, dunyada rezil olmaktan ve ahiret azabindan bizi koru.


Guzel Bir Yasanti
Allah'im! Dinimi guzelce yasat ki o benim guvencemdir. Dunyami duzelt ki o benim gecim kaynagimdir. Ahiretimi hazirla ki o benim son duragimdir. Hayatimda her turlu hayri ziyadesiyle ihsan eyle. Olumumu de her turlu serlerden muhafaza eyle.


Bagislanmayi Isteme
Allah'im! Gunahlarimin kucugunu, buyugunu, oncesini, sonunu, acigini, gizlisini hepsini bagisla.


Af ve Bagislanma Talebi
Allah'im! Suphesiz ben nefsime cok zulmettim, gunahlari bagislayacak olan yalniz Sensin. Oyleyse katindan bir af ile beni bagisla. Bana merhamet et, cunku bagislamasi ve rahmeti cok olan sadece Sensin.


Tevbe ve Istigfar
Allah'im! Sen benim Rabbimsin! Sen'den baska ilah yoktur. Beni Sen yarattin. Ben Senin kulunum. Gucum yettigince (ezelde) sana verdigim sozumde ve vaadimde durmaktayim. Isledigim gunahlarin serrinden sana siginirim. Bana lutfettigin, ni'metlerini i'tiraf ederim, gunahimi da i'tiraf ederim. Beni affet cunku gunahlari ancak Sen affedersin.


Tevbe ve Istigfar
Allah'im! Gunahlarimi, bilgisizlik yuzunden yaptiklarimi, isimde ki asiriliklari ve benden daha iyi bildigin butun kusurlarimi bagisla. Allah'im, ciddi ve saka yolu yaptiklarimi, yalnislikla ve bilerek isledigim gunahlarimi affeyle. Butun bu kusurlarin hepsi bende vardir. Allah'im simdiye kadar yaptigim, bundan sonra yapacagim, gizledigim ve aciga vurdugum, benden daha iyi bildigin gunahlarimi affeyle. One geciren de Sen, geride birakan da Sensin. Senin herseye gucun yeter.


Hatalardan Arinma
Allah'im! Hatalarimi kar ve soguk su ile temizle. Beyaz elbiseyi kirden temizledigin gibi kalbimi de hatalardan arindir.


Allah'in Sevgisini Isteme
Allah'im! Senden Seni sevmeyi, Seni sevenleri sevmeyi ve Senin sevgine ulastiran ameli yapmayi isterim. Allah'im! Senin sevgini, bana canimdan, ailemden ve soguk sudan daha sevgili kil.



             Merhaba dostlar bugun yine muthis guzel bir gune uyandik hamdolsum,  Disarda cok hos bir hava var Rabbim gunumuzun sonunuda hayir ve bereketle sonlandirmak nasip etsin insallah. Yine size dualar yazdim Efendimiz(sav)'in mubarek dilinden dokulen kabul olunmus dualar bunlar. Istifade edersiniz umidiyle. Duanin uzerinde cok durmamin sebebi Peygamber Efendimiz(sav)'in buyurdugu hadisi seriftir:

''Dua mu'minin silahidir''

O yuzden bende israrla bahsediyorum. Ihlasla ve tevekkulle yapilan hic bir dua red olunmaz ben bunu yasadim arkadaslar. Bu aydinlik gunumuzu dualarla taclandiralim istedim.
               Goruyorsunuz degil mi canlar herseye bir dua ogretmis Gonuller Sultani Efendimiz(sav).  Bu dualarin hakkini versek hayatimizin nasil kolaylasacagini bir dusunsenize. Biz biraz herseyi kendimiz halletmeye calisiyoruz.Bu arada strese giriyoruz, sinir oluyoruz ya da etrafimizda ki insanlarla dertlesip onlardan bizim icin bir cozum bulmalarini bekliyoruz. Aslinda Rahman olan sozsuz guc ve kuvvet kendisinde olan ALLAH'a tevekkule alistirsak kendimizi goreceksiniz nasilda kendiliginden halollacak hersey. Bu cok zor degil inanin sadece deneyin bana dua edeceksiniz. Allah'tan istemesini bilmek lazim ya hu. Mesela istemenin esrari kitabini kitap tavsiyeleri bolumune onun icin ekledim. Aslinda detayli bir sekilde yazarim ama fazla uzatmakta istemiyorum. Lutfen canlar bu dualara dort elle sarilalim ve bereketinden istifade edelim insallah. Allah gonlunuze gore versin.
Gununuz aydin yolunuz acik olsun, hoscakalin simdilik.

This entry was posted on Cumartesi, Nisan 17, 2010 at 08:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

yüreğine sağlık hepsi çok güzel....söz konusu efendimiz olunca ...yüreğine sağlık

18 Nisan 2010 16:29

Tesekkur ederim canim, Rabbim sefaatine nail eylesin insallah cumlemizi....

18 Nisan 2010 17:36

es.selamu aleykum maşa.site dahil herşey çook güzel olmuş..kelimelerim 'beni söyle' 'beni söyle' diye yarışyor....:) Allah razı olsun...vesselamm..

19 Ağustos 2010 13:59

Tesekkur ederim canim Rabb'im cumlemizden razi olsun insallah...
vealeykumselam

19 Ağustos 2010 14:36

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz