Yuregime Yar Degdi  

Posted by Tespih Taneleri... in


Tasi topragi askla yogrulmus
Her nefeste insana ask besteleri okuyan,
insana aski ogreten gonul sehri...
Asiklarin kendini buldugu gonul bahcesi...
Ve ISTANBUL her seyy bir ask icin..
Istanbul'dan SELAM OLSUN...
Asklarin en guzelini,
Ayriligin en acisini,
Mutluluklarin en sahanesini,
Anilarin en unutulmazini yasadigim sehirden
Canimin icine SELAM OLSUN...
Aski anlatan bir sehrin sancisindayim,
Denizinde bir terkedis bir huzun,
Yine istanbul'dan ogrendim,
Acinin sustugunu...
Yurekce bir sevda benimkisi,
Hayat zindan,yemek icmek ne mumkun...
ancak sarardim soldum.
Bilmediler ki;
Bir istanbul gununde,bogazin birazda deli halinde...
YUREGIME YAR DEGDI...
Simdi iki yakasindada eksigim istanbul'un...
Bu istanbul sehri askin has bahcesi olmali aslinda,
Burada ask siradan bir sey olmaktan cikiyor...
Hayatin ta kendisi oluyor...
Istanbul ile ask, birbirine en ziyade yakisan iki kelime...


This entry was posted on Çarşamba, Mart 31, 2010 at 11:18 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 yorum

bu harika paylaşımlar için çok teşekkür ederim.. bloğunun ismine bayıldım. aslında bloğuna bayıldım.. ellerine, yüreğine sağlık..

2 Nisan 2010 10:30

Degerli yorumun icin cok tesekkur ederim canim begendiginede cok sevindim.Sevgilerimle...

2 Nisan 2010 10:57

HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞIM.

Cuma günü, bana çok salavat getirin. Çünkü Cuma günü, şahitlerin hazır olduğu bir gündür. Yani o günde melekler, (ibadet edenlerin yanında) hazır bulunurlar. Sizden biriniz bana salavat getirdiğinde, (bitirinceye kadar) salavatı melekler tarafından bana sunulur.
[Hadis (İbn-i Mace)]

2 Nisan 2010 11:26

Allah razi olsun canim ne guzel bir yorum bu boyle. Bende sana en guzel sekilde cevab yazayim.

''Sizden biriniz bir hayra vesile oldugunuzda o hayir her yapildiginda size de o kadar sevap yazilir veya bir serre vesile oldugunuz da ise o ser her islendiginde sizede gunah yazilir.'' Hadi-i Serif

Sende bu mubarek gunde hayra vesile oldun bu yorumu okuyan herkes salavat cekecek ve sana da bu sebeple sevap yazilacak. Rabbim gonlunde ki muradini versin, nasipliymissin masallah. Sevgilerimle...

2 Nisan 2010 11:47

Yüreğine yar değenin
Karışır gündüzü gecesine
Çare diye sarılırken cümlelere
Bir ömrü yazar çizer
Satır satır hece hece...


İstanbul'da aşk başkadır.

Hayırlı cumalar arkadaşım...
Sevgiler...

2 Nisan 2010 13:08

Tebrik ederim canim harika yazmissin, cok hosuma gitti.
Istanbul'da her yasanan duygunun tadi baskadir.
Istanbul bu rengi baska, havasi baska, herseyi bambaska...
Sevgilerimle...

2 Nisan 2010 20:07

İstanbul ve aşk...Sayfanız İstanbul kokuyor...harika...saygılar...Nurgül Balcı

7 Nisan 2010 12:55

Tesekkur ederim canim.ben tam bir Istanbul sevdalisiyim ondandir.
sevgilerimle....

7 Nisan 2010 18:56

elinize yüreğinize sağlık.bu muhteşem paylaşımlara geç de olsa ulaştığım için kendimi şanslı sayıyorum.teşekkür ederim,Allah'a emanet olun...

26 Eylül 2010 22:34

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz