Hayatta Benzemek İstedigim Tek İnsan Hazreti Hatice (ra)  

Posted by Tespih Taneleri... in ,

Hatice sadece bir cift asik goz degil
Hatice sadece nehre yatak
Sadece sancaga burc degil
Hatice ayni zaman da ''eller'' demek
Allah'in sevgilisini emanet ettigi kadin elleri, askin elleri.
Askin evi.
Vahyin catisi.
Gozbebegin cercevesi.
Zemzemin kuyusu.
Magaranin yoldasi.
Inci'nin istiridyesi.
Definenin sandigi.
Sevgili'nin sirtina hirka.
Hatice kosesiz ve kusursuz cember
Hatice, avuclarindan su ictigimiz emek sahibi ellerin adi.
Hatice, Aska kapi, Sevgiliye kab.
Hatice''Ol '' emri karsisinda kainat
Hatice gogun altinda uzanmis arz.
Hatice varligi Mim harfine ev kilinmis kadin.
Hatice tekvin kokusu.
Ruyasi gercek cikmisti Hatice 'nin.
Gunes evine dogmustu.


Sibel Eraslan/Col-deniz Hz. Hatice

Bu mubarek guzel insani anlatmaya kelimeler kifayetsiz kalir, siirler ruhsuz, sozcukler yetersiz. O'nu anlamak zor bir meseledir. Benim hayatta ki tek hanim idolumdur. Hakkinda cok okudum ama hepsini yazmaya kalksam sayfalarca surer. Alinti yapmak istedim yine de beni tatmin etmedi. Hep bir yerde bir eksik var. O guzel insani anlatmak ya da yazmak yurek ister. Ne yazarsaniz yazin yetmez. Cunku O oyle bir insan ki, tum alemlere Rah
met olarak gonderilen,
Efendimiz(sav)'in daha peygamberliginin ilk zamanlarinda tek yaninda olan hanimdi. Efendimiz(sav)'in bir tek O'nun yaninda rahatliyor, O'ndan destek aliyordu. Bu beni her zaman cok mahzun etmistir. Sadakati beni cok etkilemistir.

Allah'in selami, rahmeti ve bereketi evvela Rasullullah(sav)'in, hz.Hatice(ra)'nin ve butun ashabinin uzerine olsun. Rabbim sefaatlerine nail eylesin.

Ahirette onlari gorebilmek icin cok sabirsizlaniyorum. Acaba gorebilecek miyim bilmiyorum ama ben umidimi hic bir zaman kaybetmedim, kaybetmeyecegim. Cunku onlari cok seviyorum ve Efendimiz(sav)'in dedigine gore de;
''Kisi sevdigiyle beraberdir''



This entry was posted on Cumartesi, Mart 27, 2010 at 06:05 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

bende bir hz hatıce hayranı olarak yazınızı soluksuz okudum.A cemil Akıncının hz hatıce kitabı beni çok etkilemişti . muhakkak okumuşsunuzdur... sevgiler

27 Mart 2010 09:37

Ya bunlari okuyupta etkilenmemek mumkun mu?
Hele hZ. Aise'yi okudugumda uzun zaman aklimdan hic gitmedi ve cok aglamistim. Efendimiz(sav) mubarek basi O'nun kucagindayken vefat etmisti. Insan cok huzunleniyor. Yorumun icin tesekkurler...

27 Mart 2010 11:27

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz