Yorgunum Dostlar  

Posted by Tespih Taneleri... in


Dokunmayin dostlar
Uzak durun ne olur
Oylesine yanan bir yurek tasiyorum ki
Zemheri bir kor gibi
Korkuyorum yakmaktan
Dokunmayin dostlar ne olur
Oylesine canim yaniyor ki urkuyorum
Yarali bir serce misali
Sormayin ne olur, ne diyecegimi bilemem ki
Korkuyorum kirmaktan
Oylesine kirik ki kalbim, paramparca olmus bir cam misali
Anlatamam icimi, yansitamam ruhumun bitap aynasini
Tarif edemem savrulmuslugumu, hayat firtinasinda
Dokemem etegimde ki sararmis solmus yapraklarimi
Oylesine yoruldum ki
Suzemem kelimelerimi mana suzgecinde
Anlamini yitirmis sanki hersey hissettiklerimin karsisinda
Paylasamam yalnizligimi kimseyle
Ortak edemem kimseyi bu buhrana
Sessizligin cigliklarinda sagir olmus kulaklarim
Duyamam ki hic bir seyi, anlamam ki soylediklerinizi
Oylesine yorgunum ki dostlar
Dokunmayin ne olur...
Husna

This entry was posted on Pazartesi, Mart 08, 2010 at 19:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaVAAAAAAAAAV.....HARİKA...

18 Mart 2010 14:09

Tesekkur ederim canim yorumun cok sey anlatiyor.husna

19 Mart 2010 07:23

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz