Benim Adım İstanbul  

Posted by Tespih Taneleri... in ,





















Istanbul benim şehrim
Aynaya yansıyan yüzüm
Istanbul benim şehrim
Durmadan kanayan yaram
Istanbul aglayan kadınım
Aldatan erkek
Istanbul aglayan kadınım
Aglayarak ürkek
Istanbul yorgun kollarım
Gece karanlıgım
Istanbul yorgun kollarım
Her zaman inandıgım
Istanbul benim adım
Kostantinadan sonraki
Istanbul benim adım
Olene dek baki
Istanbul yanan ateşim
Söndürülemeyecek kadar
Istanbul yanan ateşim
Omrümün sonuna kadar
Istanbul benim melodim
Geceleri dinledigim
Istanbul benim melodim
Aglayarak inledigim
Istanbul aglayan gözlerim
Islanan kirpiklerim
Istanbul aglayan gözlerim
Kopan ipliklerim
Istanbul anne kucagım
Nokta nokta bucagım
Istanbul anne kucagım
Olmazsa olmayacagım
Istanbul üzerimdeki sancı
Kıvranarak izledigim
Istanbul üzerimdeki sancı
Herkezden gizledigim
Istanbul benim adım
Kostantinadan sonra
Istanbul benim adım
1453 den sonra






Kubilay Tek





This entry was posted on Pazar, Mart 14, 2010 at 23:58 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz