Yüzümde Hüzünden Gölgeler Varsa...  

Posted by Tespih Taneleri... in






















Yüzümde hüzünden gölgeler varsa,
O hüzün yüzündendir olsa olsa,

Bilmiyorum, bu yaşamın çoğu yaşanmamışsa,
Yaşanmadığı okunur, şimdi, daldımsa,

Özledikçe yalnız durup/susup baktımsa,
Sorulacakken nedeni nasıl sormadımsa,,

Geldiğini umudumla umudla umdumsa,,
Geleceğini görüyor/biliyordum, anlattımsa,

O geçip/gitti 'ora'sına, ben göremedim, baktıysa,,,
Derim ki şimdi, bir daha gelse/de, sorsa,,

Sözümle, yüzümle, gözümle dedim, duysa,,
Bense buramda onu bekledim oysa,,,,

Yüzümde hüzünden gölgeler kaldıysa,,,
İçimde örülen duvardan düşmüştür, çatladıysa,,,

Özdemir Asaf

This entry was posted on Çarşamba, Mart 24, 2010 at 15:40 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Gerçekten çok güzel..Yazıcam bu şiiri..Sağol paylaştığın için..

25 Mart 2010 01:56

çok güzel...

25 Mart 2010 01:58

Begendigine cok sevindim. Bu blogda paylastigim her seyde ben varim. Biliyorsun ben yasamadigim ya da hissetmedigim hic bir seyi paylasamam.

25 Mart 2010 06:30
Adsız  

hayırlı olsun ablacım çok güzel şeyler yayınlıyosun sayende faydalanıcaz inş

30 Mart 2010 02:35

Insallah faydali olur hayatim bu da beni cok sevindirir.

30 Mart 2010 10:07

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz