Soslu Biftek  

Posted by Tespih Taneleri... in

Bu tarifide sevgili kayinvalidecigimden aldim. Kendisi beni ilk yemege cagirdiginda yapmisti. O gunden bugune hep yaparim. Zaten zamanin da yemek kursuna gitmis. Masallah bilmedigi yok. Benimde yemek kulturum zenginlesti yaninda haliyle. Bu yemegi dun yaptim. Yaptikca yazacagim dedim ya... :) Neyse hemen tarife gecelim. Cokta kolay bir yemek.

Malzemeler:

5 parca biftek
2 yemek kasigi sivi yag
1 domates rendesi
1 kirmizi dolma biber
1 tatli kasigi tuz
1 cay kasigi kara biber
1 cay kasigi kirmizi biber
Dalindan yeni kopmus defne yapragi

Dalindan yeni kopmus dedigime bakmayin. Kurusu da olur ama tazesi cok guzel koku veriyor. Zaten her evin bahcesinde vardir hemen hemen. Oncelikle etleri haslayalim. Tavaya yagi koyalim. Domatesi ve biberi rondoda iyice cekelim. Once salcayi kavuralim. Sonra rondoda cektigimiz karisimi da ekleyip pismesini saglayalim. Sos piserken baharatlarini ve defne yapraklarini vede etleri ekleyelim. En az 20 dk etlerin sosun icinde pisrmeye devam edelim. Simdi eger isterseniz uzerine ince ve tekerlek seklinde kesilmis domates dizip,hatta aralarina da sivri biber koyup firina da verebilirsiniz. Her hangi bir davet icin hem kolay, hem de lezzetli bir tercih. Ama kolay kismi beni daha cok ilgilendiriyor. :)

This entry was posted on Pazartesi, Mart 29, 2010 at 13:58 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

ellerine sağlık nefis görünüyor sevgiler.

30 Mart 2010 08:28

Tesekkur ederim canim...

30 Mart 2010 09:22

Ben gelince banada yaparsin degil mi ablacagim :)

30 Mart 2010 12:10

Ne demek canim benim bir an once gelde yaparim tabi ki...

30 Mart 2010 13:17

Süper görünüyorrrrrrr

30 Mart 2010 15:59

canım arkadaşım süperr gözüküyo gecenin bu saatinde iştahımı açtın kendimi mutfağa atmamak için zorluyorum :)(handan)

1 Nisan 2010 22:59

Begendigine sevindim canim benim cok tesekkur ederim....

2 Nisan 2010 00:45

ben tariflerin başına aç geçmiyim fena oluyom .tadıda çok lezzeti .teşekkürler..faydalanmak güzel olcak...

30 Mayıs 2010 00:43

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz