Aşkımın Adı...  

Posted by Tespih Taneleri... in



Hasret ruzgarlari esiyor yuregimde, usuyorum
Buz kalibina dondu kalbim eritemiyorum

Hava soguk, evim soguk, ben soguk
Kisa dondu baharim, senli yazim

Ahh ozgurlugum!
Askimin adi, kim bilir nerdesin simdi?

Eritir misin icimde ki buzullari?
Askinla isitir misin beni yeniden?

Ahh ozgurlugum!
Oyle ozledim ki seni, uzatsam tutar misin ellerimi?

Oyle ozledim ki senli gunlerimi
Duvarlarla konusuyorum simdi

Sensiz iciyorum bol dumanli kahvemi
Tek basima dinliyorum sarkimizi

Ahh ozgurlugum!
Askimin adi, kim bilir nerdesin simdi?

Ellerim hala soguk, yuregim soguk, kalemim soguk
Hayallerimizin sehri, en guzel gunlerimizin sahidi
Istanbul sensiz soguk simdi...
Husna

This entry was posted on Çarşamba, Mart 03, 2010 at 18:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz