Düşündüren bir ayet-i celile...  

Posted by Tespih Taneleri... in

Ve sen yine denediginde
Ve yine kalbin daraldiginda
Ve yine butun kapilar kapandiginda
Ve yine ne yapman gerektigini bilmediginde
Uzun uzun dusun ve Yaradani hatirla!
Allah(cc) kuluna kafi degil mi?


Zumer suresi


Bu ayet-i kerimeyi ilk okudugumda epey bir tefekkure daldim. Rabbim o kadar iyi taniyor ki yarattigi kulunu nasilda guzel yol gosteriyor, nasil guzel kendine getiriyor. Anlayana tabi ki..
Hepimizin arada yasadigi duygular bunlar. Beni cok etkiledi dogrusu, sonrasinda artik hep basim sikistiginda hafif darlandigimda hep bu ayeti hatirlayip hamdediyorum. Inan ki oyle ferahliyorum ki tarifsiz. Zaten Allah Rasulu(sav) buyuruyor ya bir hadisi serifinde''Insanlar her islerinde Rabblerine hakkiyla tevekkul etseler Allah(cc) zaten islerini kendilerinin hayrina olacak sekilde nasip eder'' ne guzel soyluyor mubarek ya hu. Vallahi ben bunu cok musahede ediyorum dostlar. Darisi basiniza insallah...

This entry was posted on Cumartesi, Mart 20, 2010 at 12:10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Maşallah derin bir derya gibi olmuş bloğun.içine girdikçe giresi geliyor insanın.Kütüphanede gibiyim...Emeklerin için Allah razı olsun.

25 Mart 2010 02:10

Canim benim begendigine cok sevindim. Senin dusuncelerin benim icin her zaman onemlidir.Rabbim gonlune gore versin insallah...

25 Mart 2010 10:46

Nekadar derin ve güzel hazırlanmış çokça emek verilmiş bir blog...Emeğinize yüreğinize sağlık...

28 Eylül 2010 11:14

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz