Mağrifeti Böyle İstemek...  

Posted by Tespih Taneleri... in ,



Ebu Abdillah el Verrak(ra) buyurmustur ki:


"Senin uzerinde yagmur taneleri ve denizin kopukleri kadar gunah olsa, su duayi samimiyetle yaparsan, elbette hepsi silinir gider."


"Insaallahu Teala...


"Ey Allah'im ben kalbimle kendisine donmemeyi karar vererek tovbe edip, sonra nefsimin ugursuzlugu ve cehalatim yuzunden tekrar dondugum (isledigim) butun gunahlarimdan dolayi Senden MAGFIRET DILERIM..


Kendiligimden sana soz verip, sonra kotu nefsime uyarak sozumde durmadigim her seyden oturu Senden MAGFIRET DILERIM....


Senin rizani kastederek bir amel yaparken, Senden baskasininda kendisine karistigi her hayir ve iyilikten oturu Senden MAGFIRET DILERIM.....


Kendisiyle sana ibadet etmege yardim alayim diye, bana in'am etmis oldugun, fakat ben onunla, Sana isyan etmege yardim aldigim (Sana karsi kullandigim )her nimetten dolayi Senden MAGFIRET DILERIM...


Ey gizli ve asikar her seyi bilen ALLAH'IM, gunduzun isginda ve gecenin karanliginda, ortada ve tenhada, gizli ve acik, isledigim her gunahtan dolayi, Senden MAGFIRET DILERIM....


EY HALIM... (Kulun isledigi suclardan dolayi acele ceza vermeyen ALLAH'IM!)



This entry was posted on Salı, Mart 16, 2010 at 18:42 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Boyle guzel bır istigfara amin denilmez mi hic... Amin, Amin, Amin...

19 Mart 2010 04:46
Adsız  

Degerli yorumun icin ve aminler icin tesekkur ederim canim Rabbim gonlune gore versin insallah. husna

19 Mart 2010 07:07

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz