Yarim Istanbul'um...  

Posted by Tespih Taneleri... in

Mubarek cuma gununuz hayirlara vesile olsun insallah. Disarda cok guzel bir hava var. Boyle zamanlarda hemen aklima bogaz geliyor, simdi orda guzel bir sabah kahvaltisi harika olurdu. Eskiden beri oyleyim aliskanlik oldugu kanaatindeyim. Allah'im selamet versin, cok tatli cok sevdigim bir hocam vardi. Bana kur'an-i Kerim'i o ogretti. Sevgili Meltem Turkoglu hocam Beylerbeyinde oturuyordu. O da benim gibi cok haz alir istanbul'dan. Mubarek onunla her gorustugumuzde de cok istifade ederim fikirlerinden. Her konuda istisare yaptigim ilk tercihlerimlerinden biridir kendisi.
Canim benim , hadi Meltem abla hazirlan geliyorum derdim, inerdik Vanikoy'e icerdik bol dumanli kahvelerimizi Alperenler cafede. Ben Erenkoy'de oturmama ragmen haftada dort bazen bes kez giderdim bogaza. Ya orda kendime geliyorum sanki, muthis bir manzara var, hele o mihrabat korosundan bogaz canli bir tablo gibi gorunuyor. Meltem ablayla cogu zamanimiz burda gecerdi. Rabbimin yarattigi bu essiz guzelligi saatlerce seyretsek doyamazdik...
Icim costu en iyisi duygularimin en kolay yoldan tarifine geceyim...

Kucukluk hayalimdin
Buyudukce buyudun
Vardigimda kanmadim
Sevdigim Istanbul'um

Denizinde islandim
Rihtiminda dinlendim
Martilarla dertlestim
Cananim istanbul'um

Beylerbeyi Beyoglum
Modalar Kadikoy'um
Dolmabahce sarayim
Mekanim Istanbul'um

Sultanahmet duragim
Sirkeci'de otagim
Adalarda kalayim
Saadetim Istanbul'um

Bogazici seyranim
Kiz kulesi nisanim
Fenerbahce gulsenim
Bayramim istanbul'um

Uskudar ask yokusum
Tahtakale as bulusum
Umraniye topragim
Sevdamsin Istanbul'um

Levent'e duser yolum
Bebek'te olsun evim
Sisli'de sakrak sesim
Evrenim Istanbul'um

Aksaray'da yayayim
Beyazit'ta susarim
Kumkapi'da kaynagim
Nimet'im Istanbul'um

Lugat yok anlatamam
Kelime yetiremem
Omur az bitiremem
Yarim yarim, hayatim
Asigim Istanbul'um

Alinti

This entry was posted on Cuma, Mart 26, 2010 at 07:21 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

ne güzel bir şiir baylaşmışsınız,boloğunuza yeni geldim ve çok hoş izlemeye alıyorum sizide beklerim.
hayırlı cumalar

26 Mart 2010 11:41
Adsız  

sanırım doğru yerdeyim ve yine sanırım doğru kişiye yorum yazıyorum :)
seninde cuman mübarek olsun.Blogu çok beğendim. Burası bir inci gibi olmuş. Hemen hemen tamamını inceledim. ve okudukça incilendim. Böyle giderse burası büyük bir hazine olur inşaallah. Takipçilerinden olucam, Allah muvaffak etsin. ( Bu arada Şifa-ı Şerif için teşekkür ederim.)
Tuğçe

26 Mart 2010 12:36

bloğunuz çok güzel.hayırlı cumalar

26 Mart 2010 12:38

size de hayırlı cumalar,
yazınız çok güzel olmuş ellerinize ssaplık :)

26 Mart 2010 13:46

Degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar. Bundan sonra daha sik gorusuruz. Dualarimizla birbirimize destek olup gonul bagimizi kuvvetlendirelim insallah.Unutmayin ki yazilarimiz paylastikca degerlenir...

26 Mart 2010 18:36

Tugce'cim ilgilendigin icin cok sagol. Sifa-i serif'ten ben cok istifade ettim. Insallah sende bereketini gorursun...

27 Mart 2010 06:04
Adsız  

Canım benim en başta hayırlı olsun.

30 Mart 2010 00:23
Adsız  

Canım kardeşim arkadasım dostum..Öncelikle bana itafen yazdıklarından hem cok sevindim hemde cok duygulandım.böyle güzel bir site actıgın için öncelikle seni tebrik ediyorum rabbim herzaman yolunu acık etsin.bizlere ve bütün insanlıga hayır getirmesini diliyorum.şunuda eklemeden gecemiyecegim gecmişteki kahvelerimizi yudumladıgımız o güzel yerler inan seninle cok daha güzeldi .Yıllar gecmesine ragmen her oradan gecişimde seni hatırlıyorum..seni cok seviyorum rabbimden herseyin gönlünce olmasını istiyorum.müdavimlerin arasına bende katılıyorum......vesselam

30 Mart 2010 00:32

Sultanim guzel dualarin ve temennilerin icin cok tesekkur ederim. Bende seni cok seviyorum. Guzel bir gonul bagi kurduk seninle Rabbim Rahmetiyle sereflendirsin insallah, mubarek etsin bu kardesligimizi.
Cocuklar biraz buyusunlerde yine beraber gidebiliriz belki be sultan.
Allah buyuk...

30 Mart 2010 00:49

her şeyin en güzeline layık istanbul kokulu ablam..sen de istanbul gibi nadide bir güzelsin

30 Mayıs 2010 00:31

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz