Her Sorunun Mutlaka Bir Cevabi Vardir...  

Posted by Tespih Taneleri... in

Sorulardan asla korkmayin! Yapisin sorularin kuyrugunave cekebildiginiz kadar cekin. Arkasindan kocaman bir cevap gelecektir. Yeter ki dogru cevaplari bulma yolunda, engelleri asacak kadar gayret gosterin. Arastirin ve okuyun...Eger akliniza bir soru geliyorsa mutlaka cevabi vardir.

ALLAH'I MERAK EDIYORUM, adli bu kitapta, Rabb'miz Allah(cc) hakkinda ki bazi sorularin cevaplari veriliyor. Bu sorular, en cok merak edilenler ve en cok sorulanlardan secildi.
Iste kitapta ki bazi sorular:
Allah'i nicin goremiyorum?
Allah ne kadar buyuk?
Allah nerede?
Allah'i kim yaratti?
Allah nasil bir varlik?
Allah neden bir?
Allah ayni an da bu kadar isi nasil yapiyor?
Allah kainati nicin yaratti?
Allah yaratiyor, peki tabiat ne yapiyor?

Arkadaslar sizleri bu kitaplardan acilen haberdar etmek istedim. Ugurbocegi yayinlarindan cikmis olan, Ozkan Oze'nin kaleme aldigi ''sorulariniz cevapsiz kalmasin'' kitap serisi, tam da cocuklarin anlayacagi dilde ve sanki yaninda cocukla konusuyormus gibi, hatta arada anilarini da paylastigi, sizlerin de hic sikilmadan okuyabilieceginiz muthis bir kitap serisi...Allah razi olsun Zambak Yuva isletmecisi Burcu Karabicak oglumun hocasinin, bize hediye ettigi kiymetli eserler...Geldigi gunden beri hemen hemen hepsi bitti. Her gece cocuklara uzun uzun okudum, ilk defa bir kitabi sikilmadan dinlediler. Demek ki zaten merak ettikleri seylerdi. Kur'an'la, Peygamber'le, Cennet'le ilgili cocuklarin kafalarinda yiginla birikmis bir suru soru var, cogunu dile getiremedikleri... Ben bile bazen sorularina cevap vermekte zorlaniyordum. Ancak Hamdolsun ki, bu kitaplar sayesinde artik cocuklarin sorduklari sorulardan korkmadan cevaplayabiliyorum. Size ozellikle 5 yasindan buyuk cocuklari olan herkese onemle tavsiye ediyorum. Burda vurgulamak istedigim her soruya cevap verilebilir ama cocuklarin anlayacagi tarzda ve orneklendirerek yazilmis olmasidir. Mesela Kur'an neden arapca indi diye bana oglum sormustu? Peygamber Efendimiz(sav) neden Mekke'de dogdu Turkiye'de dogmadi? diye de sormustu.:)) En kisa zaman da mutlaka temin edin. Sevgiler
 http://www.kitapyurdu.com/yayinevi/default.asp?id=2579 Bu adresten kitaplari daha iyi inceleyebilirsiniz.

This entry was posted on Salı, Ağustos 17, 2010 at 10:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

bilgi için teşekkürler.

17 Ağustos 2010 13:18

haberdar ettiğin için teşekkürler çocuklarımız için yararlı olucaktır eminim...

17 Ağustos 2010 16:05

Rica ederim arkadaslar, haberdar etmek borcumuzdur...
Sevgiler

18 Ağustos 2010 23:14

Merhabalar
Kitap paylaşımınız çok hoşuma gitti geçen hafta nt kitapevinden çocuklarıma bu kitapların iki tanesini aldım..Çok faydalı anlatımı çok güzel..
Allah sizden razı olsun..

11 Şubat 2011 23:56

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz