Olum Sana Ilk Siirim  

Posted by Tespih Taneleri... in ,


Ölüm sana şiir yazdım.... ilk kez şiirler yazıyorum sana.Ve ilk kez şiirler okuyorum; Sevda üstüne aşk üstüne .Kara gecelerin suskusudur ölüm, Hüznün gözyaşıdır.Ölüm bir beyaz gecedir tende, Ürperir insan beyaz gecede.Ölüm sana şiir yazdım ;Mutluluk koydum adını..Gözyaşımla yıkadım. Kara gecelerin suskusunu. Bir ışıksız gecedeyim Muhtacım sana... Bir yudum su bir dilim ekmek gibi, Ve seviyorum seni... Bir yavru kuş bir ceylan gibi.  Sen ulaşamadığım bir yıldız kadar uzak...Ve dokunamadığım güneş kadar sıcaksın... Kara gecelerin suskusunda... Söyleyemediğim bir türkü... Okuyamadığım bir şiirsin....

Alinti

This entry was posted on Salı, Ağustos 10, 2010 at 07:02 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

harikaaa,yazanın kalemine sağlık,canım paylaştığın için seninde gönlüne sağlık...
ellerin dert görmesin....
şimdiden Hayırlı Ramazanların olsun canım.selamlar sevgiler

10 Ağustos 2010 08:28

Hayırlı Ramazanlar... :)

10 Ağustos 2010 14:00

ve Ölüm, ben hazır olmadan gelirsin diye çok korkuyorum...


Şiire bitiş yazdım kendi hesabıma :((

10 Ağustos 2010 16:31

Şuan ki susuşlarımın konuşmaya bürüneceği güzel bir köprüdür ölüm. Bu da bnden olsun:)

Ramazanı Şerif ayımız müarek olsun!

Muhabbetle...

10 Ağustos 2010 17:27

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz