Ben Seni Seviyorum Allah'im!  

Posted by Tespih Taneleri... in


Senin celalin zatindandir; baskasina muhtac degil.
Senin yuceligin kemalindendir; sebebe muhtac degil.
Senin kemalin yine Sendendir; gorunmeye muhtac degil.


Sen affedicisin. Sen affetmeyi seversin.
Sen severek affedersin.
Senin merhemetli nazarin nice gunahlari silip supurur.
Senin affinin golgesinde butun gunah defterleri yanip kul olur.
Sen oyle affetmeyi seversin ki, gunahlarimi dilersen affedecegini biliyorum, diye de affedersin beni.
Sen oyle nezaketle affedersin ki, kendi hafizamdan da silersin gunahlarimi, mahcup etmezsin beni...
Ne guzel  yazmis Senai Demirci, ne hos derin manalar iceren dizeler degil mi? Allah (cc) boylesine merhametli ve biz ne kadar da nankoruz! Ramazan'nin bu sicak gunlere rast gelmesi kimin sucu? Neden illa ki bir suclu araniyor? Dun bir yere davetliydik, her zaman ki gibi en onemli konuk televizyondu. Bazi yerlere gidersiniz ya tum ev halki televizyonun etrafinda yarim daire seklinde oturur, sohbete muhabbete sira gelmez ve zaten kalkip gidersiniz bir vakit sonra.:( Asiri sinir oldugum bir durumdur, aynen basima geldi dun.:( Ustune ustluk butun kanallarda bir tek mevzu var, oruc hangi hallerde tutulmaz? Ya Hu! Bir gunde hangi hallderde tutulur, hikmetleri nelerdir? Hangi ibadetler yapilir? Soyle biraz ilim konussaniz ne olur yani...
Soyle dogru bilgilerle aydinlatici, akici, ilmi bir program yok...
Bir de haber adi altinda ki programlar daha da fena, ilallah dedirttecek cinsten...Dolmabahce'de seyir halinde ki bir otobusun freni patlamis, sekiz araba birbirine girmis. ''Bu sicaklarda oruc tutmak boyle kazalara sebep oluyor'' demez mi spiker. Sasirdim kaldim otobusun freni seyir halinde patladiysa, oruc tutmayla ne alakasi var. Oruc mu kazayi yaptiran?
Olumsuz her haberin bitis cumlesi ayni, bu sicaklarda oruc tutmanin bedeli...
Hakikaten Allah(cc) cok sabirli ve cok merhametli...
Hz. Ali (ra)'ye sormuslar: ''En cok sevdigin sey nedir?'' demiski:
''Yaz aylarinda Allah rizasi icin oruc tutmak.''
Hemde Arabistan gibi yerde...Bence bu sevmeyle alakali bir seydir diye dusunuyorum. Ben Allah'imi cok seviyorum ve O'nun icin herseyi yaparim. Bu benim icin zevktir, mutluluktur...Bu sicaklar da Allah icin bir sey yapabiliyorsam, yapabildigime hamd ederim. Yaradan Mevlam her seyin kolayini vermis, hastalara, yolculara tutmayabilirler ben neden tutmayayim diye sorarim kendime.(Allah korusun) Ramazan cok guzel, bereketli ve bir cok ihsana mazhar oldugumuz bir aydir...Nasil olacak nasil gececek derken bir bakacagiz ki bitmis bile.:(
Bu mubarek gunlerin kiymetini bilenlerden olmak istiyorum Ya Rabb! Nasip eyle...amin

Ben Seni Seviyorum Allah'im, Senden gelen ve gelecek olan her seyi de seviyorum...
Ben Seni Seviyorum Allah'im, Seninle ilgili olan, her seyi seviyorum.
Ben Seni Seviyorum Allah'im, emirlerin basim ustune...
Ben Seni Seviyorum Allah'im, Hamdoldun ki, Sen'den geldim yine Sana donecegim...
Seni cok seviyorum...

This entry was posted on Perşembe, Ağustos 12, 2010 at 12:03 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Paylaşımınız için teşekkür ederim...


Ben de Seni Seviyorum Allah'ım.

12 Ağustos 2010 13:29

çok güzel bir yazı elinize sağlık. Allah sizden razı olsun.

12 Ağustos 2010 13:45

gene güzel ve ince nüktelerle dolu bir yazı ellerirnize sağlık...mesele sıcak yada soğuk olduğunu sanmıyorum ama her geçen gün zayıflıyoruz her konuda

12 Ağustos 2010 14:02

gene güzel ve ince nüktelerle dolu bir yazı ellerirnize sağlık...mesele sıcak yada soğuk olduğunu sanmıyorum ama her geçen gün zayıflıyoruz her konuda

12 Ağustos 2010 14:03

Ramazanınız hayırlı olsun. Rabbim duanızı ibadetinizi kabul etsin inşallah.

13 Ağustos 2010 01:28

Canım senin yazınıda Senai Demirci nin yazısınıda çok beğendim.Allah dualarını kabul etsin,gönlüne göre versin!

13 Ağustos 2010 02:04

Allah razi olsun arkadaslar benim icin cok degerli olan yorumlariniz icin...
Rabbim cumlemizin duasini kabul etsin insallah, huzurunda makbul eylesin...
Sevgilerimle

13 Ağustos 2010 02:27
Adsız  

Find and pick some good points from you and it helps me to solve a problem, thanks.

- Henry

23 Kasım 2010 03:41

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz