Iste Benim Allah'a Dilekcem!  

Posted by Tespih Taneleri... in ,


Dertlerine derman arayanlar dermani O'ndan bekler. Rahmeti sonsuza yonelip halini O'na arz eder. Baskalarinin nazarlarindan uzak, gonulden ve gizlice Rabb'ine yalvarir. Allah'in Rahmeti, kalpleri ihsan suuruyla carpanlarla beraberdir. ''Kullarim Bana isteklerini yoneltirlerse, bilmelidirler ki, ben yakinlarindan yakinim, bana dua ile yonelenlerin duasina icabet ederim.'' (Bakara-186)
Halimizi baskalarina duyurma ve gosterme yerine, duymasi ve gormesi manalar ustu mana ifade eden Hz. ALLAMUL-GUYUB'a arz etmeliyiz. Bela-yi dertten ah edeceksek derde derman bir hekimin yaninda inlemeliyiz.
Dua, Hakk'in tukenmez hazinelerinin sirli bir anahtaridir.
Dua, sebebler ustu kutsal bir talebin ''Yuceler Yucesine arzi ve Hakk'in gizli-acik her seyi gorup bildigine imanin da bir nisanesidir.''
Dua, makaminda icimizden gecirdigimiz her seyi Allah(cc) bilir; ancak bunlari telafuz edersek melaike-i kiram onlari yazar. O zaman bizim dualarimiz kabule arz edilmis bir dilekce gibi olur.

Iste benim dilekcem:

Oyle Kadirsin ki, agaclar kalem, denizler murekkep olsa yaptiklarini yazmaya yetmez.
Oyle Kadirsin ki, zerreler dil kesilip, yildizlar hece olsa, yaptiklarini anlatmaya yetmez.
Kudretin olmasa, ''kaf'' ile ''nun'' bulusamaz.
Kudretin olmasa, ''var'' diye bir sey olmaz, ''yok'' zaten anilmaz.
Sen ''Ol'' dedin, iste oldu alem.
Sozunun bir hecesidir cumle alem.

Dunya colune dustum
Ben bana yetmiyorum
Kendime care degilim
Kalbime yar degilim
Aczim sonsuz
Dusmanim sayisiz
Fakrim hadsiz
ihtiyacim sinirsiz
Sen ki varsin, yokluktan korkmam
Sen ki Kadirsin, aczimden utanmam
Sen ki Rahimsin, fakrimdan sikilmam
Aczime kudretinle meded eyle
Fakrima Rahmetinle imdad eyle

Alinti

Eyy kainati Yaradan, herseyin ve benim de sahibim Rabb'im ne olur beni Rasul'une(sav) yoldas eyle, ahirette evinin onune esik eyle, olmadi derecem yetmedi kapisinda tokmak olmaya raziyim.
Ya Rabb! Ne olur guzeller guzeli Habibi (sav)'ne ruhumu yakin eyle, olmadi kurtaramadim kendimi, bir kerecik gormeyi nasip eyle.
Ya Rabb! Su aciz gozlerim dunya gozuyle bir kerecik gorsun diye, ne yapmam gerekiyorsa, ne olur tek tek yapmayi nasip eyle...amin amin amin

Dua mu'minin silahidir, tovbe de kalkani, kusandim, bir elimde silahim bir elimde kalkanim. Seytana ve nefsime karsi Cihad ilan ediyorum...
Hayirli Cumalar...

This entry was posted on Cuma, Ağustos 13, 2010 at 10:49 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Hayırlı cumalar. Paylaşım için teşekkürler.

Saygılar.

13 Ağustos 2010 11:33

hayırlı cumalar canm benm,
hayırlı ramazanlar ayrıca..
yazdığın ve yaptığın tüm dualarına amin derken dualarnda beni de unutma istiyorum ...
içten muhabbetlerimle...

13 Ağustos 2010 11:53

hayırlı cumalar.yüreğimizden geçenduaların kabul olması dileğiyle

13 Ağustos 2010 12:57

LOS SALUDO ESTIMADOS AMIGOS

13 Ağustos 2010 15:03

Allah razı olsun..

Hayırlı Cumalar ,

Hayırlı Ramazanlar..

13 Ağustos 2010 16:13

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz