Asi Mahkum  

Posted by Tespih Taneleri... in


Ayaklarina zincirler takilmis...Elleri kelepceli...Ve arkasinda surekli itilmekte...Belli bir istikamete dogru hem gidiyor, hem bagiriyor :

_Gitmem ben o beldeye! O sehre inanmiyorum!

Yanina bir gorevli geliyor ve kulagina sunlari fisildiyor :

_Bu yol o mezile cikar. Ama sen bilirsin, ister inana inana git, ister inanmaya inanmaya...Tercih tamamen sana aittir!...

Istegine bagli olmayan islerde, her insan : Mahkum!
Her an nefes aliyor : Havaya esir...
Ne cigerlerine el atabiliyor, ne yildizlara : Elleri bagli...
Yer cekimiyle arza raptedilmis : Kacmaktan mahrum...
Ve nihayet dunya onu kabre goturuyor : Gitmeye mecbur...

Bir asi mahkum kalkiyor, ''ben gitmem'', diyor. ''Ahirete inanmiyorum'' diyor. Bilmiyor ki,
inanmamak ahirete gitmeye engel degil, cennete girmeye mani...

Alladdin Basar

Gitmek mi zor, kalmak mi? Netice de gidilecek son nokta belli iken...

This entry was posted on Pazar, Ağustos 29, 2010 at 04:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Bloğum hakkındaki güzel düşüncelerinize teşekkür ederim.
Ben de sizi beğenerek izliyorum.
Sevgilerimle SELMA

30 Ağustos 2010 01:06

"Kainatta herşey,bir dönüş halinde,zerreden yıldızlara kadar."
Aşk da görünmez ama yinede yüreğini yakmaz mı?
Sen allahımın varlığını içinde hissetmedikten sonra,her şeye mahkumsun...
Dileyelim ki allahımdan onların kulaklarına aşkı fısıldasın...

30 Ağustos 2010 11:42

Yelpazesu cok tesekkur ederim...

Elif...den sana da tesekkurler canim ne guzel bir yorum olmus bu...Ne kadar guzel ozetledin yaziyi...Superdi...:))
Sevgiler

30 Ağustos 2010 13:59

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz