Bir ayakkabi bagi dahi olsa Allah'tan isteyin...  

Posted by Tespih Taneleri... in ,


Insanlardan bir sey isteyenler; Allah Azze ve Celle'yi tanimayan, yakini, marifeti ve imani zayif, sabri az olan kimselerdir.
 Iffetinden dolayi istemekten kacinan ise; Allah Azze ve Celle'ye dair ilmi cok, yakini ve imani kuvvetli, Rabbi Azze ve Celle'yi tanimasi ve O'ndan haya etmesi her gun ve her an arttirilan kimsedir.


Abdulkadir Geylani

Bir ayakkabi bagi dahi olsa Allah'tan isteyin , bu cok hassas bir konudur ve genellikle insanlar bu tuzaga her zaman duserler...En ufak bir seyde hep baskalarina bel baglamaya oyle alismisiz ki, rizkin Allah'tan geldigini unutmuscasina bir seyler icin hep baskalarinin pesine dustugumuzun farkinda bile degiliz. Aslinda onlara da rizkini veren Allah (cc)...
Ben kendi kendime oyle bir sistem kurdum ki, bu beni cok rahatlatti. Bir yere gitmek istiyorsam, hemen dua ediyorum ve O'ndan istiyorum. Cunku biliyorum ki ancak O kismet ederse gidebilirim, kismet etmezse gidemem, uzulmemde hayirlisini boyle uygun gormus Mevla benim icin diye dusunurum. Bir sey alacaksam yine ayni sekilde O'ndan isterim ve tevekkul ederim ne zaman isterse o zaman nasip eder... Insanlar, O'nun yarattigi aciz kullar benim ne istegimi, ne ihtiyacimi
karsilayabilirler ki? Hele bu zaman da karsiliksiz kimsenin kimseye selam vermedigi bir donemde...Netice itibariyle, benim Rabbim bana yeter! Sevgiler Husna

This entry was posted on Pazartesi, Ağustos 02, 2010 at 10:33 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Güzel paylaşımınız için Mevlam sizlerden razı olsun.

Saygılar.

2 Ağustos 2010 11:14

Güzel paylaşımınız için Mevlam sizlerden razı olsun.

Saygılar.

2 Ağustos 2010 11:15

Çok güzel bir paylaşım olmuş..

Gerçekten hatırlatılması gereken bir durum.

Bir arkadaşım veilesiyle 2 ay kadar önce işe başladım.Kendisinden Allah razı olsun,sürekli de teşekkür ediyorum.

Ama işe başladığım ilk günlerde elimi açıp Allah'a dua ettim beni sıkıntıdan kurtaran bana hayırlı iş kapsını açan Yüce Rabbimdi şükürler olsun sana dedim.Elime ilk maaaşımı alıncada duam bu şekilde devam etti.Daha önceden çalışmıyordum ve sıkıntım olmuştu manevi açıdan özellikle.Sanırım Allah'ım duydu :)

2 Ağustos 2010 11:59

Tesekkurler yorumlariniz icin...
Fulya'cigim kesinlikle haklisin, Allah insana hic ummadigi an da varligini hissetirir. Imtihan dunyasi neticede sabirli olup tevekkul edersen hic bir duanin bosa cikmadigini gorursun...
inan bana Allah herseye yeter hic bir seyi icin sikilmana gerek yok...
Sadece O'na inan ve guven...
Senin adina cok sevindim, hersey gonlunce olsun...
Sevgiler

2 Ağustos 2010 12:03

şeytanın en büyük tuzaklarında.çalışmak kazandırabilir amaverecek olan rabbimdir.

istemeyi bilen kullardan olmak dileğiyle.sevgiler.

2 Ağustos 2010 12:10

cok guzel paylasım arkadasım saol Allah razı olsun

6 Ağustos 2010 14:05

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz