Yagmurla icimden geldigi gibi...  

Posted by Tespih Taneleri... in


Merhaba arkadaslar, hayretler icinde kaliyorum her gecen gun. Sanki yaz aylarinda degil gibiyiz. Hala usuyorum ve butun gun susamiyorum bile. En sonun da vardir bunda da bir hikmet dedim ve yagmuru seyrederken tefekkure daldim.
Ne buyuksun Allah'im, ne yucesin nasil da yagdiriyorsun rahmetini layik olmadigimiz halde. Oruc tutmayi mubarek ay da ne kadar da kolaylastirdin, hamdolsun sana ya Rabb binlerce kez hamdu sena olsun. Gormek isteyenlere ne guzel bir ibrettir bu yagmur bu serinlik olmayacak zamanda.
Ya Rabb! hikmetlerini anlama kabiliyeti ihsan et bize...
Yagdirdigin rahmeti yureklerimize de yagdir, icimizi titretircesine...
Temizle icimizi istemedigin her seyden...
Oyle coskulu yagdiriyorsun ki bazen, sadece bakakaliyorum,
Dokulu veriyor dilimden dualar, aminler, ince ince yakarislar...
Duyuyorsun biliyorum ya
Ben nasil duyuyorum her yagan damlanin sesini
Sen de beni duyuyorsun biliyorum ya
O yuzden yagmur yagdiginda sessiz ve yalniz, seninle basbasa kalmayi istiyorum.
Birinci kat gokten sana kadar acik rahmet kapilari biliyorum ya
O yuzden susamiyorum, sessiz bir sekilde icten ice yalvariyorum
AFFET AFFET AFFET, disarda yagan rahmetin hurmetine AFFET!
 diye nasilsa duyuyorsun biliyorum ya!
Nasilsa affedeceksin inaniyorum ya yeter!

Aciz ve bi care kulun Husna

This entry was posted on Cumartesi, Haziran 26, 2010 at 12:23 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

canımsın güzel duana katılmamak elde değil,Amin ecmain...
yağmurlu havada yapılan dua reddolunmaz,kabul olur,inşallah Rabbim bizi dualrı kabul olan kullarından eylesin...
yağmuru bende çok severim,her yere düşen damlanın yerin altında onu hasretle bekleyen tohumla kucaklaşmasını hayal ederim,
çakan her şimşekte,her gök gürleyişinde dilimden dökülen Lailaheillah'ları seviyorum,kimbilir belkide bu yüzden Rabbim e daha yakın en yakın olduğum için daha bi faxzla seviyorumdur yağmuru...

buda benim nacizane yağmura yazılmış bir şiirim içimden geldiğince senin yazının altına çok yakışacağını düşündüm kabul et lütfen...

Yağmur seni seviyorum
Yine yağmur yağıyor,
Öylesine dalmışım,
Yağmurun rüzgarla olan dansına,
Başka bir şey yok gözümde

Bu kadar hızlı yağma yağmur,
Sakin olda azıcık seyredeyim,
Sakin sakin yağ,nasıl olsa,
Düşeceğin yer toprak değil mi?

Acelen var belli,
Yerin altında seni bekleyen tohumlar var,
Gün yüzüne çıkmayı bekleyen,
Mucizeler var....

Peki yağmur,sen bilirsin,
Hızlı hızlı yağ,acele et,
Çabuk ol.....
Ama bence sakin ol....
Bekle beni yağmur,geliyorum......

sevgiler selamlar

26 Haziran 2010 18:34
Adsız  

Rabbim kullarina karsi ne kadar merhametli...

26 Haziran 2010 21:17

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz