Receb Ayina Ozel Bir Hadis-i Serif  

Posted by Tespih Taneleri... in ,



                                                                        
Ibni Abbas(ra)'dan rivayet edildigine gore Rasulallah(sav) Efendimiz soyle buyurdu:
 Imran oglu Musa(as) bir kere, Cebrail(as) ile gorustugunde ona:
''Ayet-el Kursi'yi ne kadar okuyana ne kadar sevap var?'' diye sordu.
Cebrail(as) da, oyle ecirler bahsetti ki, Musa(as) bunlari kazandiracak kadar okuyamayacagini anlayinca, Rabbinden kendisini bu sevaplari kazanmaktan aciz birakmamasini soyledi.
Sonra Cibril-i Emin tekrar gelerek ona:
Rabbin sana buyuruyor ki:
Her kim her farz namazinin pesinden bir kere:
''Ey Allah'im! Ben sana her nefes, her an ve saniye, gok ve yer ehlinin her goz acip-kapayisindan ve ilminde olacagini bilipte, su an da mevcut olan, istikbalde mevcut olacak veya evvelce gecmis olan herseyden evvel Ayet-el Kursi'yi takdim ediyorum.'' deyip;
Ayet-el Kursi'yi sonuna kadar okursa, yirmi dort saat olan gece ve gunduzun her saatinde, o kulumdan bana yetmis milyon hasene yukselir ve Sur'a ufurulunceye kadar, melekler onun sevabini yazmakla mesgul olurlar.''

Hayirli Cuma'lar arkadaslar, mubarek bir geceyi gecirdik, Rabbim insallah hepimizin hayirli dualarini kabul buyursun. Bu hadis-i ben cok seviyorum. Dikkatli okuduysaniz Ayet-el Kursi'yi cok guzel anlatmis hem de onemli bir ozelligine vurgu yapmistir. Anliyoruz ki burda hic bir sey daha yaratilmadan Ayet-el Kursi vardi.
Recep ayi Allah'in ayinda dualarin kabul edilecegine dair bir cok hadi-i serif vardir. Bu mubarek gun ve geceleri insallah boyle dualarla susleyip, taclandiralim. Bu aya ozel hazirliklar yapip, kendimize her zamankine gore daha cok ceki duzen vermemiz lazim. Mesela su NAMAZ olayi, bir kilip, bir birakiyorsak, en azindan bu aya ozel dikkat edip hic birakmayin ki iste o zaman bu Allah'in ayina ozel hurmet gostermek olur ki Mevla'nin cok hosuna gidecektir. Bu yukarda ki hadis-i bu aya ozel olarak bende size takdim ediyorum ki insallah istifade edin ve beni de dualariniz da unutmayin. Ben dua dilencisiyim yine bu aya ozel sizden her gun dua isteyebilirim. Efendimiz(sav) buyurdugu uzere:

''Bir mu'minin bir mu'mine yaptigi dua makbul duadir.''

Yine bu aya ozel olarak Allah'in hosuna gidecek ameller isleyin. Mesela bir yetimi sevindirin, hepimizin etrafinda vardir. Bastan asagi bir kiyafet ya da bir basortu ya da hediyelerin en anlamlisi bence bir SECCADE...
Receb ayina ozel oruc tutun. Bir gun tutacaginiz oruc bile size ahirette sefaatci olacagina dair hadislerle sabittir. Konuyla ilgili hadisleri en kisa zamanda sunacagim...Allah'a emanet olun ve dua dilencisi(yani beni) kapinizdan bos cevirmeyin. Rabbim bu ayin bereketinden ve rahmetinden hepmizi nasiplendirsin insallah...amin
                                                                           
                                                                                         

This entry was posted on Cuma, Haziran 18, 2010 at 08:47 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Hayirli cumalar arkadasim.... Bugünkü yayinin icin Allah razi olsun senden... Bu Hadis`i Serif`i ben de biliyordum.... Ve uygulamaya calisiyorum.... Rabbim hepimizin dualarini, ibadetlerini kabul etsin insallah.... Dualarda bulusabilmek ümidiyle...

18 Haziran 2010 09:27

Hayırlı Cumalar canım..
Allah razı olsun,
Etkinliğimize de katılmışsın,çok teşekkürler.
Rabbim kabul etsin..
Bugün dualarında bu kardeşinide unutma olur mu :)
Allah'a emanet ol,
Selam ve dua ile..

18 Haziran 2010 11:40

Allah razi olsun arkadaslar cok tesekkur ederim... zaten dualarin golgesinde degil miyiz?
Hamdolsun...
Sevgilerimle

18 Haziran 2010 12:27
Adsız  

hastaneden bugün çıktım yazını okudum çok güzel allah razı olsun zehra

18 Haziran 2010 18:57

sa.Canım,şimdi yorumda sorun olmadığını görünce yazmak istedim..önceki yorumda adsız diye gönderme durumu olduğundan..hayırlı geceler..A.E.O

18 Haziran 2010 22:50
Adsız  

Ground cover can be added to pedophile the landscape.
And your shoes will not be tracking soil into the house.
Cardboard mulch is very uncommon in Los Angeles, California and other parts of the country.



Here is my blog post mulching

20 Mart 2013 02:08
Adsız  

In the US, we still express this as cubic inches, feet, or yards.

Blistering heat and bitter freezing cold can crack the toughest of concrete.
However, both the methods have their own pros and cons.

12 Nisan 2013 04:22
Adsız  

The hosts file is a popular, cross-platform way of blocking access to certain domains, such as ad-serving websites.
For the thick and curly hair, it is best to use the Moroccan Oil.
It soothes scalp region and make hair dark and lustrous.
The remaining oil in the scalp for a day and then follow up with a shampoo the next morning.

Indeed, nourishing and conditioning the scalp using aromatherapy oils
is one of the most basic and simplest ways to prevent further hair loss and stimulate
healthier hair regrowth.

My web page long hairstyles

19 Nisan 2013 19:35

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz