Filistin'li Cocugun Mektubu (Yuregimi dagladi)  

Posted by Tespih Taneleri... in ,








Bu vasiyeti yazmak nerden aklima geldi bilmiyorum. Muhammed Durre'nin okul yolunda teror devleti israil askarleri tarafindan haince oldurulmesinden sonra, korkup okuldan almisti annem beni, o gunden beri hic bir sey yazmadim. Oysa okula gitmeyi, okuyup pilot olmayi oyle cok istiyordum ki!


Okulu biraktiktan ve gogumuzu annemin ''duman ya da sis'' dedigi kara bulutlarin kaplamasindan sonra, ''sen buyuyunce ne olacaksin'' diyenlere; ''ben buyumeyecegim ki!'' diyordum.


Annem birinci intifada da gozlerini ve ayaklarini kaybetmis. Buyuk abim Abdullah'in yaninda agitlar yakarken, bir kursunda ayagina sikmislar. Simdi evden hic cikamiyor ve hep agliyor. Abdullah abimden cok daha on sekiz yasinda sehit olan Rasit abime agliyor. Gizli gizli agliyor, icten ice agliyor. Ara sira topluyor kendini ve gozlerini semaya dikip;


''Mescid'i Aksa icin feda olsun.'' diyor. Ben babami hic gormedim, hapistemiymis, neymis. Bir gece ansizin goturmusler. Su Filistin'den daha kucuk olan hapishaneler varmis. Babam orada yatarmis.


Annemle ikimiz kaldigimizdan beri annem benimle cok ilgileniyor, yanindan ayirmak istemiyor, Hanzala'm deyip durup durup tekrar sariliyor. Komsu teyzelerle konusurken duydum:


''o benim son parcam gencecik fidanim; ona bir sey olursa ben yasayamam'' diyordu.


Bizim burda ben kendimi bildim bileli, gokyuzu siyah ve yanik yanik kokuyordu. Ne vakit ''anne neden boyle'' ''sis, duman, iklim kotu'' diyordu. Haa son zamanlar sikca ''boom boomm'' diye sesler duyuyordum.
O sesler ne zaman ortaya ciksa annem telasla ''Hanzalam, Hanzalam'' diye surunerek yanima gelir. Kulaklarimi kapar, uzerime kapanir, adeta ustumde etten duvar orerdi. Ben ''anne ne oluyor?'' desem,''gokgurultusu oglum gecer simdi'' diyordu. Bu masala ilk zamanlar cok inanmistim. Ama artik gercekleri biliyorum.
Mahmut israil sinirina gitmis gecen ay dedesiyle, israil semalari masmaviymis, hic gokgurultusu de yokmus. Anne ben oynamaya gidiyorum dedigim de ''sen buyudukce daha cok oynamaya basladin '' diyor.
Hafifce kizdigini farkediyor, opuyorum esmer yanaklarindan kosuyorum kaderime. Annem bilmiyor ki ben abim Abdullah'in sapanini tavanda buldugumdan beri,  arkadaslarla toplanip ''seytan taslamaya''  gidiyorum.
Annem beni top pesinde kosuyor saniyor. Nerden bilecek ki tek kale mac yapacak kadar bile arkadasim kalmadi!
Mahalle maci yapardik eskiden simdi mahalle mi kaldi mahalle maci yapalim. Su diger adi enkaz olan Filistin'de  kac cocugun birinci adi sehit oldu biliyor musun;  Sehit Vaad, sehit Yasin, sehit   Mahmud, sehit Hanzala, sehit Hanzala, sehit  Hanzala...
Bundan sonrasini anneme okur musunuz?
Malum o okuyamaz!
Annecigim helal et hakkini. Yuzbinlerce mazlum cocuk gibi bende istemezdim boyle olmasini, sana soyleyecektim, erken iyilesir diye bekledim. Hemen gecer diye geciktim ama gecmedi.
Gecen gun seytan taslarken, misket bombasi attilar uzerimize. Beni bir kursun siyirdi gecti, kanim cok akti, eve zor attim kendimi. Hani usuyordum ya kac gecedir, kansizliktandi sanirim. En yakin hastane kac sehir otede anne? Hastaneler mucahit abilerle dolu hem seni perisan etmek istemedim. Gecer dedim gecmedi.
Hep sabaha karsi abilerimi goruyorum bir gulumsuyorlar ki sorma ''gel gel'' diyorlar.Kosuyuorum onlara, altlarindan irmaklar akan yemyesil cimenlerle oruluyor her yanim. Sende yanimda ol istiyorum, anne anne anne diye seni cagirirken sen uyandiriyorsun beni o guzel ruyadan...Benim vaktim daraliyor anne.
Abdullah abimin sapanini yastigimin altina birakiyorum...Ola ki  israil askerleri eve kadar gelir, onlara atarsin, tasta var ocagin yaninda, kendi ellerimle sectim onlari kullan, iyi kavis alir onlar, arkamdan aglama desem bilirim icten ice aglarsin, agla agla anam gokyuzumuz acilmiyor madem, icin acilsin be anam doyasiya agla!
Sen hep derdin ya Allah iyileri alir yanina arasira yaramazim diye oksardin ya beni, iyiligime sahit olur musun anne? Cocuklar gunahsiz olurmus ya acilar beni cok buyuttu.
icim dag gibi anne!
icim dag gibi anne!
Atamayacagim taslar icin Filistin halkindan ve Kudus davasindan  affimi isterim...



Mevlam  orada ki musluman kardeslerimize guc ve kuvvet versin, o kafirleri  maglup etsinler insaallah!
Icim kan aglaya aglaya yazdim ama dualarinizda unutmayin, hatirlayin o gunahsiz yavrulari, bir seyler yapin ya da yapalim. Allah'im caresizlik ne zor. Bizlerde oralarda onlar gibi olabilirdik ne kadar cok sukredecegimiz sey varken sudan sebeplere depresyonlara giriyoruz. Analarin yurekleri yanarken biz burda ne kadar da rahatiz. Hic degilse hic bir sey yapamiyorsak bile elimizden geldiginden biraz daha fazla dua edelim arkadaslar. Nasil duymazlar bu cocuklarin sesini, hic mi vicdan yok,  ya muslumanlar onlar nerdeler? Nasil bakacagiz Efendimiz(sav) yuzune ahirette hic bilmiyorum? Millet dusmus markali kiyafetlerin pesine, sacma sapan ugrasilar derdinde. Allah boyle dert vermesin, olandan da alsin insaallah.
Canlari sikildikca bombaliyorlar, bir de gerekcelere bakinca hirsim daha da cok artiyor. Allah'im sen onlari bildigin gibi yap. Mevla sabirli birakmayacak yanlarina butun bunlari.
Aslinda butun dunyada ki muslumanlar bir araya gelse Allah'in rahmeti ve destegiyle kise duramaz karsimizda vallahi. Bedir'de kac kiydik? Osmanli zamaninda bir cok fetih Allah'in izniyle ne kadar kolay oldu. Ayet var hakkinda Allah'in gormediginiz ordulari var arkalarinda diye. Oyle bir suur nerde simdi?
Efendimiz(sav) bir hadisinde buyuruyor ki:
''Mu'min kardesinin sikintili zamaninda senin de onun kadar icin yanmiyorsa imanini sorgula''
Ya Rabb sana havale ediyorum butun bu kafirleri sen onlari diledigin gibi Kahhar ismi serifinle  tecelli eyle  kahret, Ya Rabb kahret, Ya Rabb kahret!
Dualarda bulusalim arkadaslar, nasil bir duaya bile muhtac olduklarini goruyorsunuz.
Sevgilerimle...




This entry was posted on Salı, Haziran 01, 2010 at 09:35 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

Adsız  

amin amin amin ne söylesem bilmiyorum o güzel duana tüm kalbimle katiliyorum canim :((((((

1 Haziran 2010 09:51

Esselamü aleyküm ve rahmetullah..

İçim kan ağlayarak okudum yazınızı, israil için söylenecek söz yok, Gazze'deki kardeşlerimiz için yapabileceğimiz en iyi şey dua etmek, yardımlarımızı bile ulaştırmamıza izin vermiyor hainler.

Rabbim! "El-Kahhar" ismi şerifinle muamele eyle bu kafir, sapkın millete. Amin...

Dua ile..Bi-iznillah..

1 Haziran 2010 09:54

ne yazayım ki... kimi kandırayım üzülüyorum ağlıyorum diye... üzülüyrum çok ağlıyorum evet ama çare değil... Rabbim sen görücüsün ben ne diyeyim başka....

1 Haziran 2010 11:08

Allah razi olsun arkadaslar ama dinmiyor icimde ki ofke, sigamiyorum hic bir yere. Bir tarafim hep eksik kalacak, hep yarim taa ki Filistin rahat bir nefes alana dek.
DUA DUA DUA edelim...
Kabul olunur insaallah.
Sevgiler

1 Haziran 2010 15:21

s.a.
amin amin aminnnnn !!
ALLAH IM İSRAİLİ KAHRET !
selam ve dua ile

1 Haziran 2010 16:36

Allah(C.C.) razı olsun.

1 Haziran 2010 17:34
Adsız  

amin amin amin...ben en cok bizden olup onlar kadar onlari savunanlara kiziyorum.

2 Haziran 2010 01:12

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz