Iste Askin Gozyaslarinin Neticesi!  

Posted by Tespih Taneleri... in ,

                                                                            
Hasan-i Basri hazretlerine bir zat gelip:
''Benim bir kizim var, gece gunduz aglamaktan gozleri kor oldu. Sende bir caresi yok mu?''
diyerek  yardim istedi. Hasan-i Basri hazretleri cok uzuldu. Kalkip eve geldiler.Kiza niye agladigini sordu:
Kiz da soyle cevap verdi:
''Efendim, ben asigim. O'na askimdan agliyorum. Dilimden ve halimden anlayan yok. Siz olmasaydiniz, bunlari yine soyleyemezdim. Kor olan gozlerim icin uzulmeye gerek yok.
Eger bu gozler, yarin ahirette Allah'i gorebilecekse; O'na binlerce goz feda olsun, hic kiymeti yok. Eger bu gozler, ahirette Yuce Rabbimi gormeye layik degilse; ben onlari niye goz diye tasiyayim?
Ben Mevla'ya asigim. Eger bu gozler ahirette kor olacaklarsa, dunyada iken kor olup gitsinler.'' dedi.
Hasan-i Basri hazretleri:
''Aynen devam evladim! hic uzulme, Peygamber Efendimiz(sav) buyurdu ki:
''Kisi  sevdigiyle beraber olacaktir.'' Ayrilirken de:
''Biz buraya nasihatci ve hekim olarak geldik, oysa nasihatci ve hekimi bulmusolarak gidiyoruz.'' dedi.

Arkadaslar var mi simdi boyle bir ilahi ask?
Iste ben buna ASK derim. Boylesine tutkulu ve boylesine fedakar, boylesine karsiliksiz...
Kendinden gecercesine, devamli nemli degil o gozler hep islak...
O gozler ki Rabb'ini butun bu guzellikleri yaratan guzeller guzelini gormek ister...
O gozler ki hayata kusmus, insanlara kusmus, Rabb'inden uzak herkese ve herseye kusmus...Ve O gozler ki ebedi kapamis gozlerini
Taa ki asklarin en hakikisini, en gercegini ve cok hak edenini gorene dek...

Allah'im O gozlerden istiyorum bende ne olur!

Sadece Senin icin atacak o yurek gibi bir yurek istiyorum!
Onun gibi, su zavalli gozlerim ve su garib, bi care kalbim senin askinla kiymetlensin istiyorum!
Ya Rabb! Bende nacizane Seni istiyorum!
Ya Rab! Ben de Sana gelmek istiyorum!

Beni kabul eyle Ya Rabb!
Ne istiyorsam SENIN ICIN!
Ne yapiyorsam SENIN ICIN!
Ben SENIN ICIN varim!
SENIN ICIN aglarim!
SENIN ICIN olurum!
Sen ne istiyorsan SENIN ICIN o olurum!
Ben Sana gelmek istiyorum!
Beni kabul eyle Ya Rabb!
Aciz kulun ben geldim!
Beni kabul eyle Ya Rabb!

This entry was posted on Pazar, Haziran 27, 2010 at 10:14 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum

Cok guzeldi. Ve yazdığınız bu güzel dua için bende kocaman bir amin diyorum. Sevgiler.

28 Haziran 2010 01:38

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz