Kalbi Olanın Hüznü de Vardır...  

Posted by Tespih Taneleri... in





Sokaktayım ve yürüyorum..


Yürüdükçe arka adımda bırakıyorum unutmaya yeltendiklerimi.


Yürüyorum ve bir bir terkediyorum yitirmeye niyetlendiklerimi.


Kaçmıyorum Korkmuyorum Kırmaktan da çekinmiyorum.


Önüme bakıyorum ve yürüyorum..


Yere dönük kafamı kaldırıyorum semaya.


Bir nida işitmek istiyor benliğim


" İyisin kulum İyi olacaksın Dağın büyük. Yeterki korkma"


" Diren ey gönlüm karanlıklara.. "


Sokaktayım ve yürüyorum..


Yürüdükçe sonbahara vurgun gönlümdekileri arkamda bırakıyorum.


Kafamı kaldırıyorum ve dilimi şükürle buluşturuyorum.


Ne mutlu ki diyorum gülümseyebilmeyi biliyorum.


Yaramı da seviyorum...


"Yarayı açan değil açtırana hamd olsun" diyorum.


Sıkıntılarım beni güçlü kılıyor.


O halde yorulmak yok yola devam diyorum.


Ellerimi semaya kaldırıyorum..


Diz çöküyorum..


Gözyaşlarımı avucuma saklıyorum..


Kalbimin kanayan yanını diğer yanıma emanet ediyorum


Ve şükrediyorum..


Hala dik duracak kadar güvenim olduğu için...


Ağzımdan son bir cümle dökülüyor..


" Kalbi Olanın Hüznü de Vardır.. "

This entry was posted on Pazar, Ocak 30, 2011 at 00:23 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Adsız  

Ilac gibi geldi. Allah razi olsun. Hani bir ruh halinde olursunuz da tam o hali yansitan bir sey duyarsiniz, ya da bir yazi okursunuz. Hah iste dersiniz. Oyle oldu bu yaziyi okuyunca.
Sevgiler

30 Ocak 2011 01:01

Çok güzel siir bu . Gönlüne sağlık. Her konusu bri birinden güzel sitenizin. Özellikle siirlerini çok seviyorum.

30 Ocak 2011 08:03

kalbi olanın hüznüde vardır çok doğru.ama ben kırmaktan ve kırılmaktan çok korkuyorum.hayırlı günler.

30 Ocak 2011 13:36

Evet arkadaslar kalbi olanin huznude vardir...Onemli olan kalbinin ve huznunun farkinda olmak...Bunu yasayabilmek...Benimde cok sevdigim bir siirdir...Bazen kelimeler, ne guzelde tercuman oluyor duygulara, huzunlere,ruhlara...Hersey gonlunuzce olsun...Degerli yorumlariniz icin tesekkur ederim...Sevgilerimle

30 Ocak 2011 14:05

Ne mutlu ki diyorum gülümseyebilmeyi biliyorum.

gülümsemek en iyi ilaç unutmamanız dileği ile:-)

30 Ocak 2011 14:41

hüzün
yalındır-dağdan
aparılmış kar topakları gibi
yel ki ince
ipince bir teldir kopmuştur
insan
azar azar kopmuştur

yalnız hüznü vardır kalbi olanın
hüzün öylece orta yerdedir
tuhaf bir yarma yaşanıyordur
çepçevre şeytan kilitleri
sınav

İlhami çiçek/ satranç dersleri


Muhteşem bir şiirdir..
Ve bu dize " yalnız hüznü vardır kalbi olanın" bi şiirin aklıma mıhlanmış dizesidir..

Sevgiler..

30 Ocak 2011 21:17

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz