Ne o sende mi şikayetçisin nefsin elinden?  

Posted by Tespih Taneleri... in





...İmdi her kim imân eder ve nefsini ıslah ederse artık onlar için bir korku yoktur ve onlar mahzun da olmayacaklardır. [En'âm, 48]


Nefs elinden âvâreyim


Hırs elinden bîçâreyim


Gayrı kime yalvarayım


Al gönlümü senden yana

Dâim sen ol dilde sözüm


Seni fikreylesin özüm


Gayriye bakmasın gözüm


Al gönlümü senden yana


Ey latîf canım! Ey benim cihânım! Şu ağır uykudan seni uyandıracağım. Ey aşka talib olan! Kalk hadi artık, hem acele et biraz. Bak su sesi geliyor. Sen susuzsun ve uyuyorsun. Utanmadan, sıkılmadan senden borcumu isteyeceğim. Sen de bilirsin ki, ben, her Cuma kapınıza dayanan aman bilmez, insafsız bir alacaklıyım.


Sendeki seni, O'na varmana mâni olan ben(liğ)i haber vermeye geldim. Hiç gam yeme, ben senin gönlünde toz görürsem onu gözyaşlarımla yıkar, temizlerim. Ne o sende mi şikayetçisin nefsin elinden?!


Neden şekvâ bu nefsinden revâ mı bilmemek kıymet

Hüday-ı Zülcelal'dendir sana o pek büyük nimet...

This entry was posted on Cuma, Şubat 18, 2011 at 08:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum

Canım ablacığım, hangi yazını okuyacağımı şaşırdım. Her biri ayrı bir yara her biri ayrı bir şifa..

19 Şubat 2011 07:34

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz