Guzelligin Bahari Olan Sevgili'ye...  

Posted by Tespih Taneleri... in



Ey güzelliğin baharı olan sevgili, sen gel, mevsimlerin aslı sensin.

Gel de, birbirine zıt olan bütün mevsimler yansın, yok olsun.


Hükmünü yürütsün, dünyada yalnız ilkbahar kalsın.

Hz. Mevlâna

Ne guzel soylemis Mevlana hazretleri... Hukmunu yurutsun, dunyada yalniz ilkbahar kalsin...
Ben cok etkilendim bu satirlardan...
Uzerinde dusunurseniz eminim sizi de dokunacaktir...
Guzeller guzelinin dogum gunune cok az bir zaman kaldi..
Gunlerdir dusunuyordum nasil bir hediye hazirlasam da gondersem diye...
Her gun cocuklarla beraber okuyup gonderiyoruz ama daha baska bir sey...
Daha farkli bir sey ne olabilirdi ki?
Icimden devamli muhabbet misralari geciyor...
Kagida dokuyorum olmuyor, begenmiyorum...
Agliyorum, yas degil kan aksin gozumden istiyorum...
Nasil anlatsam ne yapsam da O'nu ne kadar cok sevdigimi ifade edebilsem...
Kendi kendime konusmaya basladim bir umit...
Ama yok yok, O beni duyuyordur...

Gullerin Sultani, Cihan Padisahi, Canim Efendim...
Seni cok seviyorum ve dogum gununu kutluyorum...
Sana bir can degil, bin can feda olsun...
Efendim Seni yasamak istiyorum
Ama hersey Senden o kadar uzak ki... Uzuluyorum...
Herkes Senden bi'haber
Sana yakin olani istiyorum...
Dualarim Seninle Efendim...
Sen varsan zaten o dua makbuldur...
Sen Efendim, sadece Sen...
Sen ol yeter...
Seni seviyorum ve dogum gununu kutluyorum...

Kimlerin dogum gunlerini, kim bilir ne surprizlerle kutluyoruz... Organizasyonlar, hazirliklar, davetler, hediyeler sunlar bunlar...Rahmet peygamberi Hz. Muhammed(sav)'in duasiyla su an bir cok nimetin icinde rahat rahat yasiyoruz. O, hic aklimiza gelmeden...
Allah'in Habib'im dedigi, Rasul'um dedigi guzeller guzeli icin nasil bir hediye hazirladiniz?
Gecen bir sohbette bir arkadas uc gun icinde on bin salavati serife okumus ve daha hala ''okuyayim mi?''
diye soruyordu. Mevlud kandilinde hediye edecekmis...:) Peki ya siz?
Nacizane bir hatirlatma, bu konuda ki umursamazlik bana cok dokunuyor...Sevgilerimle

This entry was posted on Pazar, Şubat 13, 2011 at 08:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Umarım acizane,biçare kendimizce hazırladığımız hediyelerimiz o En Sevgili katında kakbul ve makbul görülür..dua'larınız,selamlarınız sizinle olsun..Allah kabul etsin inşaAllah tüm hayırlarımızı,iyiliklerimizi..Selam ve dual ile selametle kalasınız..

13 Şubat 2011 10:25

Allahumme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed


Mevlid Kandilin kutlu olsun canım,selamlar,sevgiler...

13 Şubat 2011 17:31

Çok güzel düşünmüş ve bizlere de tekrar hatırlatmışsınız. Teşekkürler. Mevlid kandilimiz kutlu, dualarımız kabul olsun inşallah. Selam ve dua ile...Sevgiler...

13 Şubat 2011 23:00

Hayırlı kandiller..

14 Şubat 2011 23:29

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz