Aslında Ne Kadar Latif Bir Dilimiz Varmış...  

Posted by Tespih Taneleri... in


Osmanlı zamanında bir beyefendi bir hanımefendinin karşısına geçer der ki;


''-Ey dilberi rana! Ey tes...adüf-ü müstesna! O mahrem suratınızı görünce size lahza-i kalpten sarsıldım. Niyetim acizane-i taciz etmek değildir. Bilakis efkar-i umumiyede ufak bir aile bacası tüttürmektir.. Sözlerim sizi temin ve tatmin edecekse şayet,zevc-i izdivacınıza talibim!..''


Hanımefendi de cevaben der ki;


''-O mahrem suratınıza bir sille-i osmaniye nakşedersem sekte-i kalpten terk-i hayat edersiniz...''
 
 
Harika degil mi? Benim cok hosuma gitti...:)) Nezaket baska bir seymis canim...:)) Sevgiler

This entry was posted on Perşembe, Eylül 30, 2010 at 06:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

11 yorum

haha cok gulmustum ben buna ilk okudugumda,sizinle beraber bir daha gulmus oldum:)
Karsi taraftan sille-i tokat cevabini beklemiyor insan:)

30 Eylül 2010 07:06

Sabah sabah bir tebessüm getirdin.Teşekkürler paylaşımın için,çok hoş.
Soruda,cevapta gerçekten güzel!
sevgilerimle...

30 Eylül 2010 07:15

muhteşem...keşke hala bu nezaketi sürdürebiliyor olsak.gönlüne sağlık.

30 Eylül 2010 07:20

Harika ne kelime, valla ben diyecek söz bulamıyorum.
Arkadaşım, öyle güzel bir konu yayınlamışsın ve öyle güzel cümleler eklemişsin ki, bayıldım :)
Yüzümde gülümsemeye neden olan bu hoş paylaşım için teşekkür ederim.
Sevgiyle ve muhabbetle...

30 Eylül 2010 11:13
Adsız  

gerçekten çok hooooş, paylaşım için teşekkürler güldürdünüz beni.ARZU

30 Eylül 2010 14:53

bunu bu dönemde birine söylemiş olsak herhalde yüzümüze aval aval bakılır hahaha

30 Eylül 2010 15:43

Sahsen bende ilk okudugumda oyle hosuma gitti ki epey bir gulumseme yuzumden eksik olmadi...Ayni duygulari yasayacaginizi dusunerek paylasmak istedim...Guzel yorumlariniz icin ben tesekkur ederim arkadaslar...Sevgilerimle

30 Eylül 2010 18:17

çok güzell :D

2 Ekim 2010 11:34

Harika gülmekten kendimi alamadım...
:) :)

16 Haziran 2011 18:28

:)))

19 Kasım 2011 16:21
Adsız  

ahh ahhh diye eski günlerde yaşamak istediğim için bir kez daha haklı olduğumu anladım... bu arada 19 yaşındayım

24 Şubat 2012 08:24

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz