Muslumanlarin Milliyetcilikle Imtihani Semineri  

Posted by Tespih Taneleri... in




Arkadaslar merhaba, yine su gibi akti gitti bir hafta daha...Bayagi yogun bir kosusturmanin icersinde, iyice halsiz dustum. Malumunuz olacak ki, okullar acildi ve ilk haftamizdi. Iki gonca cicegimle yakindan ilgilenmem gerekti. Hamdolsun cabucak bir duzene girdik... Servisti, ihtiyaclardi, uyku duzeniydi bir de evde ayri bir ugras, her neyse insallah bundan sonra daha iyi olur... Yine de siteyi ihmal etmemeye calistim... Zaten sabah namazindan sonra uyumadigimdan yazilari yayinlamaya firsat buldum ancak, degerli yorumlariniza hemen cevap yazamadigim icin kusuruma bakmayin...
Metin Karabasoglu'nun bayagi kitabini okudum, muthis bir anlatimi vardir... Bu semineri ogrenince cok hosuma gitti. Sizlere onemle tavsiye ediyorum arkadaslar, imkani olanlar mutlaka katilsinlar... Mekanda cok guzel... Ayrica Sultanahmet'te biraz gezmis de olursunuz... Boyle seminerlere katilmak gerekir, neler neler ogrendiginize sasiracaksiniz... Her zaman her seye vakit ayirabildigimiz gibi, Allah rizasi icin, bir seyler ogrenmek adina muhakkak bu organizeye de vakit ayirmak gerektigini dusunuyorum...
Sizi ilim ogrenmeye davet ediyorum... Ilim ogrenmek farzdir biliyor sunuz ki...
Benim hassas oldugum bir mevzudur, yazdikca yazasim geliyor...:) Neyse...
Insan ne ogrense kardir diyorum ve bitiriyorum...
Sevgilerimle

This entry was posted on Cumartesi, Eylül 25, 2010 at 06:46 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Ah nasıl üzüldüm bilemezsiniz.

Sultanahmet'i duyunca "tamam bir taşla iki kuş birden vuracağım" dedim:)
Tarihi sonradan farkettim...
Yarın nikahımız var bu sebeple katılmam imkansız.
Ne yapalım nasip değilmiş...

Selam ve sevgiler...

Ayşegül

25 Eylül 2010 10:39

canım önce resim ilgimi çekti,elmanın içinden portakal çıkması çok ilginçti:)
fakat ben gelibolu'da olduğum için böylesi güzel olaylara katımamız çok zor oluyor,hatta neredeyse imkansız gibi birşey...
duyurun için çok teşekkürler,paylaşımcı gönlüne sağlık...
Allah'a emanetsin...

26 Eylül 2010 20:24

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz