Çin'li Bir İş Adamının Kıskandıran Vefatı  

Posted by Tespih Taneleri... in


Merhaba arkadaslar, gecenlerde bir arakadasla sohbet ederken cok sasirtici, yasanmis bir olay anlatti. Bende her zamanki gibi ilk is olarak hamdettikten sonra sizinle paylasmak istedim. Sizlerde okuyunca eminim hamdedeceksiniz...

Kapali Carsi da calisan bir esnafin basindan gecmis gecen gunlerde...Cinli bir is adami, gelip kendisinden alisveris yaparken ayni zaman da sorular sormaya baslamis...
''Ben sizin dininizi cok merak ediyorum, hatta Turkiye'ye gelmemin bir sebebi de budur. Rica  etsem bana biraz bahseder misiniz?'' demis.
Esnafta bir yere oturmak icin, davet etmis, elinden geldigi kadar anlatmis ve sorularina cevap vermeye calismis. Peki demis Cin'li is adami :
''Ben bu dini cok sevdim Musluman olmak istiyorum ne yapmam lazim?''
Hemen sehadet getirmis Hamdolsun, bundan sonrasi cok ilginc iste...
 En sonun da demis ki Cin'li is adami :
''Peki sizin dininizde icki haram mi?''
'' Evet '' demis esnaf, hemen o dakika da bir yere telefon etmis, Cin'ce bir seyler konusup kapatmis :
''Benim icki fabrikam vardi  da Cin'de, simdi onu sattim, sizin dininizde kapanmak diye bir sey de var sanirim degil mi? '' demis.
 Esnaf  ''evet'' deyip, konuyla ilgili ayet ve hadisleri anlatmis, sonra tekrar bir yere telefon acip Cin'ce bir seyler soyleyip tekrar kapatmis. Ve yine demis ki :
''Benim Cin'de bir modaevim vardi ve islamiyete uygunsuz modeller dikilip satiliyor, onu sattim'' demis.

Din adina bu kadar atilim yapan bir insana dinin diregi namazdan bahsetmeden olur mu? diye dusunmus esnaf ve namazi da anlatmis. Bir gun abdest almislar, yine beraber camide cemaatle namaza durmuslar, Cin'li adam secdeye gitmis ve bir daha kalkamamis. Herkes bir an da ne oldugunu anlamaya calisirken, meger Cin'li is adami secde de Hakk'in Rahmetine coktan kavusmus... 


Bu ne saadettir boyle Ya Rabb! Duyunca gozlerim doldu, icim urperdi, yuregim sizladi...Secdede olmek, namaz da Azrail (as)'in yanina gelmesi ne guzeldir kim bilir... O gitti nasipli imis, secdede gitti, namazda gitti, bakalim bize nasil bir olum nasip olacak... Allah Teala (cc) yuceler yucesi kime, ne zaman, ne sekilde hidayet verecegi belli olmuyor iste...

Ya Rabb! Hic bir seyi, hic kimseyi degil ama sehadetle gidenleri cok kiskaniyorum...Sen benim icimi biliyorsun ki, neyi saklayayim? Korkuyorum cok korkuyorum... Senin Rahmet kanatlarinin altina sigindim, bir kus gibi carpan yuregimin cirpinisindan, nefesim daralirken, duyuyorsun icimde kopan firtinalarin sesini... İliklerime kadar Sana tum benligimle yalvariyorum Ya Rabb! Bizede sehadet nasip et ki huzurunda bir nebze olsun basimiz dik dursun...

Amin

This entry was posted on Çarşamba, Eylül 01, 2010 at 03:02 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Adsız  

sa
Allahin sevgili kuluymus nasip olmus ne guzel.

1 Eylül 2010 03:14

Merhaba...Bu ibretlik olay Beyan dergisinde yayımlanmıştı..Sanırım 2004 yılında..Böyle bir teslimeyet ben Sahabe-i Kiram hariç kimse de görmedim..Teslimet gücümüzün artması ve şehadet şerbetini içmek duasıyla..

1 Eylül 2010 05:26

Ömrünü silam olarak yaşayamamış ama islam olarak son nefesini vermek nasip olmuş ...Allah rahmet eylesin

1 Eylül 2010 10:46
Adsız  

Merhabalar,

Alemlerin Rabb'i Rahman ve Rahim olan Allah'a sayısız hamd ve senalar olsun.

Cenab-ı Allah hidayeti dilediğine verir. Bu Çin'li kardeşimize de Cenab-ı Allah hidayetini lütfetmiş olacak ki, bazı şeyleri ona sebep kılarak hidayetini tamamlamış.

Cenab-ı Allah'ın hikmetinden sual olunamaz.

Konuyla alakalı değil ama içimden geldiği için aşağıdaki paragrafı ekledim.

Gerçekten huysuz yaratılan insan başına bir fenalık gelince feryat eder, bir iyiliğe de uğrarsa onu herkesten saklarmış.

Yüce Allah bizleri; kendimize bir kötülük geldiğinde feryat etmeyen, iyilik gelince de gevşemeyen kullarının zümresine ilhak eylesin!

Bu güzel konuyu bizimle paylaşan kaleme ve yüreğe sağlık ve mutluluklar dilerim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

1 Eylül 2010 10:53

çok güzelmiş ne güzel haikaten naisipliymiş Rabbim bizlerede hayırlı ömürler hayırlı ölümler nasip etsin

1 Eylül 2010 11:14

Allah razi olsun arkadaslar, degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim...Allah cumlemizin gonlumuzden gecen her seyin hayirlisini versin insallah... Bir insana verilecek en guzel cevabin dua oldugu kanaatindeyim...O yuzden dua kabul saatine denk gelir umidi ile yorumlarima hep dua ile cevap yaziyorum...Sevgilerimle, son nefeste sehadet umidi ile...

1 Eylül 2010 12:14

amin...

1 Eylül 2010 15:29
Adsız  

okurken bile cok kötü oluyor insan. ölümün hayirlisini dilemeli ilk önce.

2 Eylül 2010 04:45

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz