Allahu Teala'nin Kadir Gecesinde Bize Olan Lutfu!  

Posted by Tespih Taneleri... in

                              


                                           Hilal-i sahi Sultan-i sah eyledim omrume


                                           Sultani sahi ask ile civiledim gonlume


                                           Derdi, kederi,gami terkeyledim felege


                                           Nur-u ferahlik buldum ahvalime Ask-i Hilal ile...

Yanan ay sönen gün benim

Çöken aksam gelen geceyim ben...

Garibim Ya Rabb! Caresizim, bir garib kulum iste... Yorgun bir kalbim var, urkek ama yalniz...
Garib ama huzunlu... Sessiz durur bilirsin, zira bazen oyle bir cosar ki nasil sakinlestirecegimi bilemem...
Goruyorsun ya Ya Rabb! Ben cok yoruldum, artik bas edemiyorum onunla... Sana biraktim... Sen ki kalbleri evirip cevirirsin ya, benimkini Sana emanet ediyorum Mevlam, dinim uzere sabit kil ne olur...
Bu garib kalbim Senindir Ya Rabb!

Baskasina verme...

Bana Mubarek Kadir gecesinde oyle guzel bir hediye gonderdin ki, oyle mahcubum ki Sana karsi...Nasil hamdedecegimi bilemiyorum... Hic ummadigim an da, hic ummadigim yerde nasil da canim Efendimin (sav) mubarek Sakal-i Serifini gormeyi nasip ettin, yetmedi elime alipta yuzume, gozume surmeyi de nasip ettin...
Heyecandan kalbim bir an duracak sandim... Bogazim dugumlendi... Gozlerimden sel gibi akan yaslara hakim olamadim ... Hep aklima hocamin dedigi sozler geldi... Kendinden bir parca olan yerde muhakkak hazir bulunur Efendimiz(sav) demisti. O simdi burda miydi acaba? Yanimda miydi? Nerde, sakalinin yaninda mi duruyordu? Titreye titreye, gozlerim O'nu aradi hep...
 Mahcuptum aslinda, utaniyordum, ona layik miydim ki? Bu dusuncelerle bogusup dururken, dayanamayip elime aldigimda artik heyecandan hic bir sey dusunemez, hissedemez olmustum...Sadece devamli salavat cektigimi hatirliyorum ki hic degilse benim selamimi yanimdayken alsin diye...
Komsumuzda gordukten sonra, yukari eve ciktigimda bir sok daha yasadim...Kaldirip goturmuslerdi...Bizim eve ne zaman gelmislerdi?...Gozlerime inanamadim...
Herkes etrafinda, salavatlarin sesi goge yukseliyordu...Heyecan iyice doruktaydi artik. Cunku Gonuller Sultani, Canlar Cani, Habibin su an burdaydi...Evimizde...Ayakta duracak halim kalmamisti Ya Rabb! Gordun...
Hic hesapta yokken nasip ettin Mevlam...Icime dogmus gibi sabahtan aksama kadar sadece salavatla mesgul oldum, dilimden hic dusurmedim...Nasip edecekmissin meger...

Bizleri boyle nasiplendirdigin icin Sana hamdolsun... Bu guzel ve mubarek hediye icin  yarattigin butun zerreler adedince hamdolsun... Hz. Muhammed (sav)'in, peygamberimin bir parcasini bu kadar yakindan bir daha gormeyi ve yine yuzume gozume surmeyi  bir daha nasip et insallah...
Allah'im zatinin celaline ve saltanatinin buyuklugune yakisir sekilde sana sonsuz hamd ve sena olsun...
Tesekkur ederim Allah'im...

This entry was posted on Pazartesi, Eylül 06, 2010 at 04:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Dua kardeşliğine katılmak isterseniz, buyrun lütfen...

6 Eylül 2010 17:20

Allah bizede nasip etsin ins.

7 Eylül 2010 03:07

Ne kadar güzel anlatmışsınız..
okurken sanki yaşıyor gibi oldum..keşke dedim..
sonra inşallah..Mevlam bize de nasip etsin inşallah..
dua ile..

8 Eylül 2010 01:29

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz