Neyleyim Seni Bilmeyen Bir Beni  

Posted by Tespih Taneleri... in



                                               Neyleyim Dünyayı Bana Allah’ım Gerek


                                                 Neyleyim Ukbayı Bana Allah’ım Gerek


                                                    Neyleyim Sensiz Yazı Kışı Baharı


                                                       Neyleyim Seni Bilmeyen Bir Beni

                         Mevlam Cemalullahına kavuştur bizleri

This entry was posted on Cuma, Kasım 26, 2010 at 01:33 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Adsız  

Merhabalar

Paylaştığınız dizeler içersinde takıldığım mısrayı aşağıda tekrar virgülleyerek inceledim:

"Neyleyim, seni bir bilmeyen, beni"

Anladığım kadarıyla; ben'in eşi ve benzeri yok, bu dünyada tek, yani bir'dir.

Ama bu bir olan ben, bir olan Allah'ı bilmezse neyleyim ben, ben'i.

şeklinde bir anlam kazanıyor. Şiirlerde eskisi gibi pek noktalama işaretlerine yer verilmiyor. Ama ben yukarıdaki dizeyi daha iyi anlayabilmek için virgülleyerek okumayı tercih ettim. Tabi bu herkes için böyle değildir. Hani bir söz vardır: "Arifsen anla!" diye.

Bu güzel paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

26 Kasım 2010 09:15
Adsız  

MUHTEŞEM

26 Kasım 2010 16:41

AMIN !

"Eger vuslat Sen isen , Ben beni neyleyim.."

26 Kasım 2010 23:10

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz