Hayirli Cuma'lar...  

Posted by Tespih Taneleri... in


Sabır gerek... Yakup gibi tenhalarda gezip Yusuf diye inleyerek... Zaman gerek Yusuf gibi kuyulardan mısır saraylarına yükselerek...Azim gerek Muhammed (s.a.v) gibi Ebu Cehilin bile hidayeti için yetmiş kez yanına giderek... Hasret gerek Mecnun gibi Leyla diye aklı ziyan ederek... Edep gerek Hz.Osman gibi meleklerden bile hürmet görerek... işte böylesi vasıflara sahip yüreklerin katlanarak büyümesi duasıyla... Hayirli Cuma'lar....

This entry was posted on Cuma, Kasım 12, 2010 at 11:21 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

sizede hayırlı cumalar
sayenizde bu güzel ayın kıymetini hatırladım.ve yazınızı okuduğum günden beri oruç tutuyorum.yazdıklarınız boşa gitmiyor.eminim beni dürtmenizin sevabını fazlasıyla almışsınızdır.Allah razı olsun.

12 Kasım 2010 11:59

canım hayırlı cumalar..

Kurban bayramın kutlu olsun... sevdiklerinle güzel bir bayram geçirmeni diliyorum

12 Kasım 2010 13:47

Resimdeki sözler çok güzelmis; Sen affeyle ya Rab !
Hayirli cumalar .. =)

12 Kasım 2010 20:41

Öncelikle bu güzel duaya amin diyerek başlayayım sözlerime...

Sevgili tesbih taneleri, bloğunuzu lâyıkıyla takip edemesem de beğendiğim bloglar arasında. Ve blog dünyasının mim olayına çok bir bilgim olmasa da ben de katıldım yani mimlendim :)

Bunun üzerine ben de sizi mimledim, blogumu ziyarete beklerim...

Selam ve dua ile...

13 Kasım 2010 02:50

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz