Peygamberimizin (SAV) Dilinden Dualar (1)  

Posted by Tespih Taneleri... in




Guzel Ahlak

''Allah'im! Yaratilisimi guzellestirdigin gibi ahlakimi da guzellestir''

Kotu Ahlak

''Allah'im!  (haktan) ayrilmaktan, iki yuzlulukten ve kotu ahlaktan sana siginirim''

Mubarek Vakitlerde( Kadir Gecesi)

''Allah'im!  Sen affedicisin, comertsin, affetmeyi seversin, beni de affet''

Gercek Sevgiyi Istemek

''Allah'im!  Bana kendi sevgini ve Senin yaninda sevgisi bana fayda verecek kimsenin sevgisini ver''

Helallerle yetinme

''Allah'im!  harama bulasmaktansa, helalinle yetineyim. Beni lutfunla(zengin kilarak) Senden baskasina muhtac etme''

Nimetlere Sukur

''Allah'im! Seni anmak, Sana sukretmek, Sana guzelce kulluk etmekte bana yardim et''

Yemekten Sonra

''Bizi doyurup iciren ve bizi muslumanlardan eyleyen  Allah'a hamd olsun...

Nimetlerin Hayirlisi

''Allah'im! Mal, aile, cocuk olarak insanlara verdiklerinin hayirlisini dilerim, sapitan ve saptiranlari degil.''

Korku Aninda

''Allah'in adiyla...(Besmele) O'nun adiyla ( hareket edildiginde) yerde ve gokte hic bir seyin zarari dokunmaz.

O, hakkiyla isitendir, hakkiyla bilendir.''

Mubarek Kurban bayraminin, son gunu yine cok mubarek bir gune yani Cuma gunune rast geldi...Hamdolsun ki bizede bu gunleri gormek nasip oldu... Rabb'im suurlu bir sekilde gecirmeyi cumlemize ihsan eylesin insallah... Dualarla karsilayip, zikirlerle, salavatlarla, tekbirlerle ugurlayalim, birbirimizi unutmayalim, bereketinden hep birlikte istifade edelim insallah... Hayirli Cuma'lar...

This entry was posted on Cuma, Kasım 19, 2010 at 07:01 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

Çok güzel ...Allah razı olsun ...

11 Nisan 2010 23:29

Ne denebilir ki başka..

Amin...Amin...Amin...

Allah razı olsun bu güzel duaları paylaştığın için..

12 Nisan 2010 00:09

Tesekkur ederim arkadaslar. Bu dualarla dua edelim her daim bunlar kabul olmus dualardir.
Sevgilerimle...

12 Nisan 2010 07:25
Adsız  

Ne kadar güzel bir blog hazırlamışsınız ellerinize sağlık.. Herkes cesaret edemiyor bu tarz paylaşımlarda bulunmayı nedense Rabbim bizim dualarımızıda kabul olan dualar arasına alsın inş... Görüşmek üzere sevgiler...

12 Nisan 2010 21:35

Degerli yorumun icin cok tesekkur ederim canim, Rabbi'min nasibiyle actim bu blogu. Insanlar birbirlerinden devamli bir seyler alip vermelidir bence. Belki bilmediginiz bir sey ogrenmenize vesile olurum diye, biliyorsaniz hatirlatayim diye yaziyorum. Allahu Teala istifadelerini nasip etsin insallah cumlemize...
Sevgilerimle...

13 Nisan 2010 07:41

Canım her bir değerli paylaşımın için teşekkürlerimi yolluyorum ve gönülden amin diyorum. Sevgiyle kal...

13 Nisan 2010 09:42

Ben tesekkur ederim degerli yorumun icin canim. Hep birlikte amin diyelim Mevla kabul buyursun insallah...
Sevgilerimle...

13 Nisan 2010 19:51

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz