Söz islemez yüreklere, sükutum daglar gibi...  

Posted by Tespih Taneleri... in



Ne bendeyim, ne disimda


Konusuyorum ya hani,


Aslinda tam da sustugum cümledeyim...


...Neydi o kunusurken sustugum cümleler?


Söylemek istemedigim, söylemekten korktugummu?


Söylemeye gerek duymadigim, söylemeyi unuttugummu?


Nasilda suskun kalirdim söyleyemediklerime...


Söylemesini bilmediklerime...


Mecburmuydum anlatmaya, sustugum cümleleri?


Sozler anlatirmiydi anlatmak istediklerimi?


...Duyamazdi yürek o söz lerzan olsada,


Avare kalmazmiydi o söz firtinami anlatsa?


Öyleyse susmaliydim..


Susmaliydim ki sözler utansin sustuklarimdan,


Büyüsün, raks etsin icimde, hic eksilmesin duyduklarimdan...


Anlasin yürek, sevsin o da bitek benim icin konusan o sukut cümleleri...


Anlasin Ki Söz Islemez Yüreklere...


Artik Sustum...


Sükutum Daglar Gibi...

This entry was posted on Pazar, Aralık 12, 2010 at 07:42 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

bazan binlerce kelimenin anlatamadığını susmak
daha güzel anlatır
hayırlı sabahlar

12 Aralık 2010 07:49

Cok guzel...

12 Aralık 2010 16:18

Konuşarak anlatamamaktansa, susmak hiç anlatmamak en iyisi mi?...

12 Aralık 2010 22:14

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz