Kalbin isidir sevmek  

Posted by Tespih Taneleri... in



Ey sevgili ! Bakma başka yana, bakışlarımız sarmaş dolaş olsun.

Ben, seni... Senin beni sevmen için sevmiyorum ki;

Koklarım seni; boynuma dolanan bir sarmaşık gülü gibi!

Hani yâr, yakar ya içini;..Bir tutam gül gibi bakışlarıyla...

Sıcacık!..tertemiz!..

Gönlüne selâmı var, “gönlümdekiler”in!.. Ve öyle güzel, öylesine güzel ki gönlümdekiler;

Velhasıl...

Zor iş, sevmeyi öğrenmek...

Kalbin işidir sevmek!

Sar beni!..

This entry was posted on Pazar, Aralık 19, 2010 at 07:31 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Pabuç  

Yüreğine sağlık..

19 Aralık 2010 18:18

Ne hoş bir paylaşımdır,no güzelliktir..
Cümlelerin ahneginde takılı kaldım..
Paylaşım için teşekkürler canım..
sevgilerimle..

19 Aralık 2010 19:54

Cok hostu cok...

20 Aralık 2010 01:32

İnanılmaz güzel bir paylaşım.
Çok beğendim.
Yüreğinize sağlık.
Selamlar

20 Aralık 2010 02:26

Allah razi olsun arkadaslar, degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim...
Sevgilerimle

20 Aralık 2010 21:46

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz