Limonlu, Hindistan cevizli Kek Tarifim  

Posted by Tespih Taneleri... in


Merhaba arkadaslar, gecen gun ani bir misafir yagmuruna tutuldum HAMDOLSUN, malum misafir berekettir, ziyafettir...Aksilik iste hafta sonuydu ve hafif bir malzeme sikintisi cektim ama misafir bereketiyle gelir deriz ya hep aynen oyle de oldu. Tuzlu bir iki sey uydurdum hadi bir de kek yapayim dedim. Bildigim butun tariflerden hep bir seyler eksik cikti. Bende tarifleri birbirine karistirdim ve limonlu, hindistan cevizli, cukolatali ve nisastali  nefis bir kek uydurdum ama hakkaten muthis guzel oldu ve misafirlerim cok begendi. Kurban oldugum Mevla yardim etti de agirladim misafirlerimi hamdolsun.

Malzemeler:
1 bardak sut
1 bucuk bardak toz seker
1 su bardagi sivi yag
3 yumurta
2 limon kabugu rendesi
1 paket hindistan cevizi
1 su bardagi nisasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 cay bardagi ceviz ici
Yarim su bardagi damla cukolata

Sutu, yagi, sekeri, yumurtayi,2 limon kabugu rendesini, hindistan cevizini iyice mikserle cirpalim. Daha sonra nisastayi, kirilmis ceviz icini ve alabildigine un ekleyip cirpmaya devam edelim. Bildiginiz kek kivamina gelince en son kabartma tozunu ve vanilyasini da ekleyip iyice cirpip, pisireceginiz kaba dokun. Uzerinede damla cukolatayi serpistirin. 180 derece sicakliktaki firinda 50 dk pisirin.
Afiyet olsun...



This entry was posted on Cumartesi, Temmuz 03, 2010 at 06:04 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

gunaydın bloga ugramıssın sevındım hep beklerım

3 Temmuz 2010 10:54

Insallah canim...

3 Temmuz 2010 12:03

teşekkürler tarif için,ellerine sağlık çok güzel görünüyor.
bayılırım bol malzemeli keklere.
takipteyim,sevgiler...

3 Temmuz 2010 12:58

Tesekkur ederim sevgili aysegul her zaman beklerim...
Selam ve dua ile...

3 Temmuz 2010 13:23

Tesekkur ederim sevgili aysegul her zaman beklerim...
Selam ve dua ile...

3 Temmuz 2010 13:23

SA.Ellerine sağlık canım yaz günü serin,serin yanında limonata mis gibi..sevgiler.A.E.O

3 Temmuz 2010 16:46

güzel gözüküyor, oldukça hamaratsınız belli oluyor, tevekkül etmek ne güzel değil mi, mevla'ya sığınmak...sevgiler

3 Temmuz 2010 23:07

Ayfer Sultan; Aleykumselam tesekkur ederim canim sende Allah'a emanet ol.

Serra'cigim; guzel yorumun icin sanada cok tesekkur ederim...
Tabi ki tevekkul bence her derdin caresidir Allah'in izniyle...
Sevgiler...

4 Temmuz 2010 08:02

Ne kadar güzel bir blog hazırlamışsınız.Hem manevi iklime yolculuk hem de güzel yemek tarifleri..Emeğinize sağlık..İyi haftalar

5 Temmuz 2010 12:32

Oncelikle hosgeldin sevgili umut sepeti guzel yorumun icin cok tesekkur ederim...
Sevgilerimle

5 Temmuz 2010 20:48

merhabalar arkadaşım.bloğunu severek gezdim.yüreğine sağlık diyorum.bu güzel limonlu kekten bir dilim alıyorum.gerçekten güzel görünüyor.

5 Temmuz 2010 22:08

nefis gözüküyor

8 Temmuz 2010 11:54

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz