Hepiniz Davetlisiniz...  

Posted by Tespih Taneleri... in

                                                              

O Seni Her An Goruyor
Bir gun, askerler bir mahkumu meydana cikarirlar. Sucu agir olmali ki, kirbac vururlar. Derileri yarilir, etlerinden kan sizmaya baslar. Lakin genc mahkum, bir kere bile sesini cikarmaz. Muhafizlar dinlenmek icin bir kenara cekilirler. Bu arada kalabaligin arasinda meydanda olan Bisr-i Hafi hazretleri, gence yaklasip sorar:
''Tahammulune hayran kaldim.''
Genc der ki:
''Nasil aglayip bagirabilirim ki, kalabaligin icinde sevdigim kiz var ve su an bana bakiyor ve beni goruyor.''
Bisr-i Hafi hazretleri buyurdular:
''Iyi ama Allah Teala, seni her an goruyor. O'nun edebini gozetmeyi hic dusunmedin mi? Allah Teala yarin ahirette; ''Fazlasini istemiyorum eyy kulum! sadece o kiz icin gosterdigin gayreti, sabri, edebi, aski, benim dinim icin, benim rizam icin niye gostermedin? '' dese, ne cevap vereceksin?''
Genc oyle bir  ''Allah'' der ki, kendinden gecer. O kadar kirbaca direnen vucut, bu ilahi aska, bu Rabbinden utanma duygusuna takat getiremez. Muhafizlar yanina kostugunda coktan can vermistir.

Musluman kardeslerim sizce biz bu olayin neresindeyiz ya da nersinde olmamiz gerekir?
Sizi Allah rizasi icin 5 dk tefekkure DAVET ediyorum. 
Hepimizin hayatimizda karsimiza dayanmaya mecbur oldugumuz, aci ceke ceke gogus gerdigimiz bir suru vaka vardir. En basitinden bu rivayetteki genc ki, bu yasanmis bir olaydir. Son an da kurtulusa erdi. Peki ya biz...Insan sevdimi gozleri hic bir sey gormez, karsisina cikan her engelle onun icin rahat rahat, ici yansa bile cayir cayir zoruna gitmez, mucadele eder. Koru korune baglani verir Allah'in yarattigi, ona kendisi kadar bile sevgi veremeyecek kadar aciz kuluna!
Karsiliksiz seveni unutuverir bir an da!

Karsinda ki insani ne kadar seversen sev bil ki yine senin onu sevdigin kadar sevmez...
Ne verirsen ver kendinden, bil ki yine senin ki kadar olmaz...
Ne yaparsan yap yine bil ki seninkinin yerini tutmaz...
Haa hic bir seyde gozum yok, hic bir sey beklemiyorum mu diyorsun?
O zaman yazik bu emegine, yazik bu sevgine ki sadece dunyan icin var!

Halbuki Allah ne istiyor, ne kadarini istiyor icinde baskalarina karsi buyuttugun, yine Mevla'nin sana ihsan ettigi bu sevgiden hic dusundun mu?
Yine sev diyor sana ama Beni de sev!
Yine yap diyor sana ama Benim icin yap!
Yine fedakarlik et tabi ki ama Benim rizami gozet!
Yine konus, yine anlat icinde ki herseyi ama bazen Benim icinde konus!
Yine asklarin en guzelini, en anlamlisini yasa diyor sana ama beni de unutma!
Butun bu duygulari bize veren Yaradan cok sey istemiyor ya hu!
Husna

This entry was posted on Pazar, Temmuz 04, 2010 at 08:40 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

9 yorum

cok dogru yazmissin Rabbimiz icin ne kadar ve ne ne yapiyoruz ömürümüz tükenmeden Rabbim kendine layik kullar olmamizi nasip eylesin amin paylasimin icin tesekkürler ....

4 Temmuz 2010 09:00

sa.ALLAH(cc)aşkı insanı ayakta tutan yoksa bu dünyanın kahrına can dayanırmı,insan etrafındaki her şey tefeküre itiyor kendimizi iyi hissetmemize neden şükrümüzede ..RABBİM,cümlemize kendi sevgisini geçecek sevgi nasip etmesin ahirete kadar amin...A.E.O

4 Temmuz 2010 13:21
Adsız  

Allah(cc) bizden başka kulu yokmuşcasına bizleri yetiştirip terbiye ederken, bizler de sanki Allah(cc) dan başka Rabbimiz varmışcasına ötelerde yaşamamız gerçekten çok edebsizce, hayasızca...

4 Temmuz 2010 16:17

Çok güzelmiş yazın,emeğine ve bizimle paylaşan gönlüne sağlık...
gerçekten biz hep isteyen tarafız,ya karşılığında Allah'a biz ne veriyoruz?
selamlar sevgiler....

5 Temmuz 2010 17:26

AlEYKUMSELAM arkadaslar degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim, leptopumdaki bir problemden dolayi uzun suredir cevap yazamadim. Allah hepinizden razi olsun, mubarek gunleri razi olacagi sekilde degerlendirmek nasip etsin insallah...
Tefekkur yoldasimiz, muhasebe vazgecilmezimiz olsun...
Selam ve dua ile...w

5 Temmuz 2010 20:40

allah razı olsun kardeşim..ne hoş bir paylaşım..derin uykulardan uyandıran tatlı bir rüzgar gibi..hep serinlerde olasın inşallah..rabbime emanet..

5 Temmuz 2010 22:25

Resim, yazi hepsi bir birinden guzel. Iyiki sizi tanimisim, bulmusum , her yazinizda bir feyiz ve bir dirilis cagrisi var. Allah razi olsun sizden .

6 Temmuz 2010 08:28

Tesekkur ederim arkadaslar,degerli yorumlariniz icin, kac gundur siteme giremiyordum...Nedeninide anlamadim neyse sukur kavusturana...
Selam ve dua ile...

7 Temmuz 2010 21:16

yazılarının altına yorum yapmaktan utanıyorum bazen... onlar kadar dolu ve manalı olamayabilirler diye...

18 Temmuz 2010 11:25

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz