Hayat böyledir.  

Posted by Tespih Taneleri... in




Hayat böyledir.

Çaresizlik ve tehlike anları vardır ki, o zaman çırpınmaya ve haykırmaya gelmez.

Batar insan ve boğulur.

Marifet o anları geçirmektir.

Sonrası gittikçe kolaylaşır.

Kadere teslim olmak lazımdır o anlarda.

Bu acizlik değildir.

Dikkat et sözüme: Bu dünyada ölümden başka hemen her şeyin çaresi vardır.



Peyami Safa














This entry was posted on Cumartesi, Mart 31, 2012 at 00:02 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

merhabalar:)epeyı zaman oldu ugrayamadım....ugrayıp hatır saormak ıstedım.....
sevgıler:)))))))

31 Mart 2012 15:41

Allah razı olsun Hamdolsun işte idare ede ede idareci olduk:)) etrafımızdaki herkes benden anlayış bekliyor bir Allah'ın kulu da beni idare etmiyor. Aşırı yoğunlugun içinde bir fırsat bulup birşeyler paylaşabiliyorsam şükrediyorum doğrusu. Teşekkür ederim sorduguna pişman olmamissindir inşallah. Dua bekliyorum.. Sen nasilsin? Bloglari gezmeyi çok özledim ama fırsat olmadı...:))






H

31 Mart 2012 21:02

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz