EFENDİM'e !  

Posted by Tespih Taneleri... in ,




Rü'yâma giren nazlı nigâr oldun efendim


Göğsümde açan gül gibi nâr oldun efendim


Buz kesti vücudum kara kışlarda yaşarken


Dünyamı saran taze bahar oldun efendim


Kuşlar gibi daldan dala beyhûde konardım


Ömrümdeki en doğru karar oldun efendim


Vazgeçti gönül yapma çiçek bahçelerinden


Ruhumda açılmış gülizâr oldun efendim


Sıyrıldı başım nur ile pespaye duruştan


Halimdeki gül soylu vakar oldun efendim


Dünya da sen oldun bana ukba da sen oldun


Âlemdeki en kutlu diyar oldun efendim


Sevda nedir âşık kime derler bilemezdim


Lâyık mıyım âh sen bana yâr oldun efendim


Yusuf Dursun' un bu guzel siiriyle baslamak istedim. Beni cok etkileyen ve her okudugumda kendimi cok farkli alemlerde buldugum bir siirdir bu...Yogun ve tarifsiz duygular, bazen hissiyatin doruklarda yasandigi anlar olur yaa iste oyle...

Lakin son gunlerde sunu anladim ki mucizeler var! Allah isterse olmayacak hic bir sey yok su hayatta...:)) Yeter ki istemesini bilelim... O (cc) zaten ''isteyin, vereyim!'' buyurmuyor mu?
Ben her lahza, harf harf yasadim...

Ya Rabb! Zatinin Celaline ve Saltanatinin Buyuklugune Yakisir Sekilde Sana Hamdolsun...

Dara dustun mu, sikildin mi Mevlaya'ya hakki ile sigindin mi gercekten yetisiyor alemlerin Rabbi...
Imtihanlarla ugrasirken bir yandan da, hayatta guzel seyler de oluyor iste... Nefes aldigin zaman 'iste bu yaa' dedigin zamanlar...:))

Hic bitsin istemedigin gunler, gecmesini istemedigin anlar...:)) Oluyor iste...Yogun duygular icerisindeyken bazen kelimeler tarifsiz kalir ya, iste oyle...:))

SEVGILERIMLE arkadaslar...

This entry was posted on Perşembe, Aralık 22, 2011 at 06:13 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Rabbim muhabbetinizi katinda kabul buyursun.

22 Aralık 2011 08:48

Rabbim bu hissiyatinizi hep daim etsin yüreginizde...
hepimizede istemesini bilen diller yürekler ihsan etsin..
siir muazzam........

22 Aralık 2011 13:43

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz