Sozum Bana Yetmiyor !  

Posted by Tespih Taneleri... in




Sözüm bana yetmiyor.


Sen sözüm yokken de işittin beni.


Avazım derdime yetişmiyor.


Sen sesim çıkmazken de dinledin beni.


Çağrışım dudağımda kalıyor.


Sen kalbim yokken de sevdin beni.


Yakarışım Senin işitmenden utanıyor


Sen söylemesem de anlarsın beni.


Sözüm bitti.


Sesim kesildi.

Kabul eyle beni.


Senai DEMİRCİ   ne kadar da guzel anlatmis... Yine derinlerde yok olan satirlarla hemde... Hele surasi;

Sen kalbim yokken de sevdin beni.
Yakarışım Senin işitmenden utanıyor
Sen söylemesem de anlarsın beni.

Beni cok etkiledi sahsen... Insan ne kadar da aciz Rabb'inin karsisinda, ne kadar bi'care...
Eyvah! Diyorum bazen eyvah ki ne eyvah!
Hic bir zaman O'na layik bir kul olamadigimiz gibi kulluk vazifelerimizi de unutur olduk...
Hatta yeri geldi ayetlere fetvalar aradik, yetmedi hadisleri begenmedik...Yok su uyudurma yok bu mevzu... Acaba hangimizin ilmi hadis tahlili yapacak kadar mukemmel...
Ya hu! Allah Rasulu (sav) demisse ne olursa olsun uymak lazim degil midir... O (sav) diyorsa vardir bir hikmeti... Allahu Teala bile buyuruyor ki kitabinda;

''Allah ve Rasulune uyun ! ''

Daha fetva aramaya, kusur bulmaya, bu neden, o niye demeye ne hacet anlamiyorum ki...
Arkadaslar kafamizi karistirmak isteyenlere firsat vermeyin Allah askina...
Insanlarin kulaktan dolma bilgilerine kulak asmayin, Allah size en buyuk nimet olan akli vermis...
Bir gun oturun siz arastirin merak ettginiz mevzulari...Imam-i Gazali'nin ihyaul-ulumiddiyn kitabinda bir cok sorunun cevabi var..Iste size dogru bir kaynak...
Usenmeyin, yemege, icmeye, gezmeye, cay sohbetlerine zaman ayirdiginiz zaman kadar bir vakit yeterli olacaktir. Once kendinizden sonra da esinizden ve cocuklarinizdan somrumlu oldugunuzu unutmayin...
Bir cuz Kur'an okumakla vicdaniniz rahatlamasin...Size bir hadis nakledeyim;

''Okunuyorum ama benimle amel olunmuyor.'' diye ahirette Kur'an sizden sikayetci olacak...Sefaat hakki hadislerle sabittir... Bir hadis daha;

''ilim ogrenmek her muslumanin uzerine farzdir''

Hatirlatmak bizden hidayet Allah'tan...Lutfen uyanalim ve silkelenelim insallah...
Dua, dua, dua... Hayirli Cuma'lar...

This entry was posted on Cuma, Mart 25, 2011 at 18:27 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum

selam kardeşim
yazını okudum ve "silkelen Aynur unuttuklarını düşün düşünki yanlışlarını düzelt eksiklerini tamamla tembellik yapma" dedim Allah razı olsun senden bu güzel paylaşımlarının ve hatırlatmalarının devamını dilerim
dualarında unutma emi canım
sevgiler

25 Mart 2011 19:12

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz