Olum Hic Eskir mi?  

Posted by Tespih Taneleri... in




Ey rüzgârı ölçmeye çalışan!

Ey suyu parmak aralarında tutacağını sanan?

Ey gerçeğin yerine süslü laflar koymaya kalkışan!

Ey "ölüm" diye diye ölümü de eskiten talihsiz!

Ey ölenlere ağız yakmayı ölmenin kendisi sayan çaresiz!

Hiç öldün mü sen? Öldün mü ki!

Kolaysa, bir söz bul da, son sözün olsun. Ölüm gibi, sonrasında başka söze hâcet bırakmasın!

Yoksa, sus, sus da

"Senden önce gelenler geride neler bıraktılar, neler!" diyen Rabbin konuşsun.

[Duhan, 25]

Senai Demirci

“Allahım! Gönlümü sana bağlayacak, darmadağın hâlimi biraraya toplayacak, dağınık ve

parçalanmış işlerimi birbirine yaklaştıracak kötü itiyat ve fitnelerden

beni koruyacak, dilimi ıslah edecek, zâhirimi yükseltecek, amelimi

temizleyip arttıracak, yüzümü ak edecek,her kötülükten beni koruyacak

olan rahmetini senin fazlın......dan isterim. Allahım! Küfür düşünmeyecek

şekilde sâdık ve yakin imanı rahmetini senden isterim...Amin


Hayirli Cuma'lar arkadaslar...Neden bilmiyorum bu aralar her zamankinden daha cok anar oldum olumu... Kendimi cok yakin hissediyorum olume, garibtir, cok korkuyorum ama bir yandan da icim huzurlu... Dua ederken Mevla ile hep konusuyorum, anlatiyorum anlatiyorum herseyi anlatiyorum;
belki onun verdigi bir rahatliktir... Allah'in sonsuz rahmetini ve merhametini biliyorum ya hamdolsun... Insallah biz kullarini da cok seviyor ve yine insallah bize kiyamaz diye dusunuyorum...
Senai Demirci'nin bu sozleri beni cok etkiledi... Olum hic eskir mi? Evet en iyisi sukut galiba...

Rabb'im umidimi bosa cikarmaz biliyorum...

Ve O biliyor ki ben O'nu cok seviyorum...









This entry was posted on Cuma, Mart 11, 2011 at 09:42 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Cuman mübarek olsun canım dualarında olayım inşaallah sende benim dualarımdasın Allahın izniyle
sevgiler

11 Mart 2011 10:35

Bacıııım ölüm bize hep yakın zaten hissetmek aslında imandan bence kalbini ferah tut Rabbim heğimizin ömrünü ve ölümünü hayırlı güzel etsin inşaallah
Allah tövbelerimizi ve dualarımızı kabul buyursun
AMİN

11 Mart 2011 10:41

Hayırlı Cumalar. Bende diyorum ki

Rabbim seni çok seviyorum. Sende beni sev..

11 Mart 2011 11:45

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz