BLOĞUMA HALA GİREMİYORUM... :(  

Posted by Tespih Taneleri...


Değerli dostlarım, malesef kendi bloğuma giremiyorum... Açıkçası bu yazımı okuyabilcek misiniz onu da bilemiyorum. Ama bu sorun halledilene kadar mecburi bir ara vermek zorundayım. Zaten ne tadımız kaldı ne tuzumuz... Diğer arkadaşlarımın bloglarını da ziyaret edemiyorum.

Bu yüzden hepinizi Allah'a emanet ediyorum. Bloğum düzelir düzelmez kaldığım yerden devam edeceğim inşallah.

Selam ve dua ile...

This entry was posted on Cuma, Nisan 15, 2011 at 06:35 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Arkadaşım neden hemen pes edip blogundan ayrılıyorsun.DNS ayarlarını degiştir olsun bitsin. Yardım istersen burdayım.Çok basit işlemi var o kadar.Sevgiler SELMA

15 Nisan 2011 08:42
Adsız  

Merhaba;
dsn ayarlarını değiştirdin mi?
Bloglardaki yasak kalkmadı mı hala?
Sorun etme, yazıların okunuyor sen olmasanda, ama çabuk dön olur mu?

15 Nisan 2011 08:49

Bazı kişilere öyle olmuş ama neden olduğundan haberim yok.

En kısa zamanda sorunun çözülmesi temennisiyle. siz yazın okuyabiliyor ve yorum yazabiliyoruz. pes etmeyin.

15 Nisan 2011 23:44

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz